Cloud servisi

Microsoftove cloud usluge “pale” tri puta u dva tjedna

Xbox Live, Skype, Outlook.com, OneDrive, Windows Store i Azure zabilježili su ovog mjeseca nekoliko slučajeva duže nedostupnosti

Prilično neuobičajeni događaji ovoga mjeseca pogodili su
Microsoft. Njihovi online servisi koje koriste milijuni
korisnika po drugi puta u dva tjedna bili su nedostupni. Ovisno o
servisu, nedostupnost je potrajala od nekoliko minuta, pa sve do
dva sata. Prvi puta problem se pojavio 7. ožujka u
poslijepodnevnim satima, a drugi puta ista se stvar ponovila
preksinoć, 21. ožujka.

Korisnicima su jučer Microsoftove usluge Xbox Live, Skype,
Outlook.com, Office 365, OneDrive i Windows Store bile nedostupne
gotovo dva sata korisnicima iz cijelog svijeta, ili su
funkcionirale otežano, s velikim smetnjama u radu.

Osim usluga u oblaku za “obične” korisnike, ovoga je mjeseca
Microsoft imao problem i s profesionalnim servisom za pohranu
Azure, koji je nakratko bio “pao” 15. ožujka. Nedostupnost Azurea
uzrokovala je brojne probleme s učitavanjem internetskih stranica
i servisa koji ovise o njemu. Od ukupno 28 podatkovnih centara
koji stoje u pozadini Azurea njih 26 je bilo pogođeno problemima,
a veći ili manji problemi u radu potrajali su gotovo osam sati.

Iz Microsofta su potvrdili da su u sva tri slučaja imali određene
probleme, no o uzrocima istih za sada nismo doznali ništa.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest