Digitalni fiskalizirani računi

Uber investirao u tržište i prilagodio globalnu aplikaciju posebno za Hrvatsku

Petar Glebov/PIXSELL

Uber investirao nekoliko stotina tisuća kuna kako bi računi bili fiskalizirani automatski, a izdavanjem digitalnog fiskalnog računa Uberovi partneri-vozači će uštedjeti preko 10 milijuna kuna godišnje

Uber je danas predstavio prilagodbu aplikacije koja je
napravljena isključivo za hrvatsko tržište. Radi se o novostima
koje se odnose na izdavanje digitalnih fiskaliziranih računa kroz
e-mail korisnika što do sad nije bilo moguće.

Naime, do sada su se računi fiskalizirali ručno u vozilu
partnera-vozača, što je u najmanju ruku predstavljalo gubitak
vremena  partner-vozačima koji bi nakon svake odrađene
vožnje nekoliko minuta morali parkirati vozilo i fiskalizirati
račun.

Adaptacijom Uberove aplikacije, fiskalizacija računa događat će
se u pozadini nakon završene vožnje.

Na adaptaciji se intenzivno radilo proteklih šest mjeseci kako bi
računi koji se izdaju kroz aplikaciju u potpunosti odgovarali
zahtjevima hrvatskog zakonodavstva.

Ovo unapređenje donosi prednosti svima: partnerima-vozačima koji
neće morati ručno ukucavati  račune i u autu se brinuti o
fiskalnim blagajnama i korisnicima koji neće morati čekati
fiskalizirani račun u autu nego će im on stizati na e-mail.

“Uberova aplikacija ista je u cijelom svijetu, a s promjenama
koje su napravljene isključivo za Hrvatsku pokazali smo koliko je
naše tržište važno Uberu. Radi se o jedinstvenoj prilagodbi
aplikacije ove vrste u Europi. Ovom inicijativom još jednom
potvrđujemo koliko su nam važni transparentnost, sljedivost i
poslovanje u skladu sa zakonima. Promjena donosi prednosti i
vozačima i korisnicima i Poreznoj upravi. Izdavanjem digitalnih
fiskalnih računa našim partnerima-vozačima ukupno smo uštedjeli
10 milijuna kuna na godišnjoj razini”, rekao je Davor Tremac,
generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu.

Uberovi partneri-vozači će u sljedećih nekoliko tjedana postupno
prelaziti na digitalni oblik izdavanja računa, a cilj je do
početka travnja potpuno zamijeniti korištenje fiskalnih blagajni
iz Uberovih vozila.   

Sljedeći korak o kojem Uber u Hrvatskoj razmišlja potpuno je
povezivanje i suradnja s Poreznom upravom kako bi partneri-vozači
direktno preko aplikacije mogli slati svoje porezne prijave. Taj
je model već uveden u Švedskoj i Estoniji koje su prepoznale
potencijal digitalnih platformi u želji da postignu potpunu
financijsku transparentnost.  

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest