Idejni tvorci Bazaara osmislili su portal kao cenralno mjesto e-kupovine i informiranja o ponudi na webu
Ovog mjeseca pokrenut je prvi hrvatski shopping portal Bazaar . Portal svojim korisnicima omogućuje strukturirano pretraživanje proizvoda, uspoređivanje cijena i recenziju izloženih proizvoda. Cilj Bazaara je objedinjenje web trgovina, te mogućnost pronalaženja proizvoda na jednom mjestu.
Idejni tvorci Bazaara, Vanja Vascarac i Vedran Pavličević, osmislili su portal kao cenralno mjesto e-kupovine i informiranja o ponudi na webu, kao i u konvencionalnoj distribuciji.
Bazaar trenutačno sadrži ponudu odjeće, obuće i modnih dodataka, knjiga, CD-a i DVD-a, audio i video opreme, proizvoda vezanih za sport i fitness, kutak za kućne ljubimce i putovanja i još mnogo toga.
Portal sadrži poznata imena kataloške prodaje poput La Redoutea i Quellea, zatim Turbo sport, Turbo limač, Magma i Urban Republic; te Disel, Tom Taylor, Esprit, Top Shop i Top Man, Miss Selfridge, Puma, S. Oliver, Levi’s, Adidas, Mustang, Decleor, Avon, Motorola, Sony Ericsson itd.
Sutra će se, povodom pokretanja Bazaara, u Piranha baru će se u 22 sata održati i prigodni party ”Shop till you drop.



