
Gleda li se samo digitalno (internetski) distribuirana glazba, onda Apple drži 69% tržišta, a Amazon je na drugom mjestu sa samo 8%
Poznata tvrtka za prodaju glazbe on-line, a koja se pomalo bavi i računalima, američki Apple, najveći je pojedinačni prodavatelj glazbe u SAD-u. Prema podacima NPD Groupa, jedna od četiri skladbe koja se proda na tržištu SAD-a proda se upravo preko iTunesa. Na drugom mjestu, uključujući i klasičnu distribuciju na CD-ovima i drugim ne-internetskim medijima u SAD-u je trgovački lanac Wal-Mart s udjelom od 14%, a treći s 8% je Best Buy.
Gleda li se samo digitalno (internetski) distribuirana glazba, onda Apple drži 69% tržišta, a Amazon je na drugom mjestu sa samo 8%.
Iako je CD-a trenutno najpopularniji glazbeni medij sa 65% udjela, godišnji pad prodaje CD-a iznosi 15 – 20%, što je jednako godišnjem rastu prodaje glazbe preko on-line servisa. Iz toga razloga u NPD Groupu očekuju da će do kraja iduće godine on-line distribucija glazbe biti jednaka distribuciji na CD-ovima.



