
Glasnogovornik Holm dodao je da 'se ovdje radi o izoliranim problemima te da brend Sony Ericssona njima nije narušen'
Dva nova nedavno predstavljena mobitela trebala su biti ključ uspjeha Sony Ericssona u nadolazeće blagdansko vrijeme, no kako se ispostavlja, na oba uređaja prisutne su određene softverske greške.
Kako izvještava glasnogovornik kompanije Mattias Holm: ‘Određen broj vlasnika mobitela Aino u Velikoj Britaniji pogođen je softverskim problemom koji uzrokuje poteškoće pri korištenju zaslona osjetljivog na dodir. Sličan problem prisutan je i na mobitelu Satio. Radimo punom parom kako bismo riješili spomenute probleme.’
Problemi su otkriveni u nekoliko trgovačkih lanaca, čiji su kupci, nezadovoljni greškama na uređajima, odlučili vratiti mobitele. Prvi se na ovaj korak odlučio Carphone Warehouse, a slijedio ga je Phones 4U.
Glasnogovornik Holm dodao je da ‘se ovdje radi o izoliranim problemima te da brend Sony Ericssona njima nije narušen’.
Softverski problemi na mobitelima Sony Ericssona nisu mogli doći u gore vrijeme, s obzirom da je kompanija dvama spomenutim modelima planirala poboljšati svoje loše financijske rezultate iz trećeg kvartala.



