AOL

Huffington Post postao centar AOL-ovog blogerskog carstva

'Znamo da stvaramo kompaniju koja može imati ogroman utjecaj te koja će imati globalno čitateljstvo na svim zamislivim platformama', kažu iz Huffington Posta

Pokrenut 2005. godine, Huffington Post je primarno blog koji donosi
novosti i politički komentar, ali pokriva i zabavu, ekologiju, biznis,
medije i druga područja. Riječ je o jednom od najvećih blogova uopće,
koji se kasnije proširio u mrežu blogova, pa tako danas postoje i
lokalne verzije, primjerice za područje Chicaga, New Yorka, Los Angelesa
i Denvera.

AOL već posjeduje tehnološke blogove Engadget i TechCrunch, a ova treća akvizicija, vrijedna 300
milijuna dolara u gotovini te 15 milijuna u dionicama, donijet će mu,
osim novih originalnih sadržaja, još jednu ogromnu internetsku zajednicu
– Huffington Post, naime, ima oko milijun komentara svaki mjesec.

Politika je AOL-a da se ne miješa u sadržaj i rad blogova koje preuzme, pa tako Engadget, jedan od ponajboljih tehnoloških
blogova, već godinama veselo funkcionira u vlasništvu AOL-a. Vjerujemo
da će tako biti i dalje, pogotovo jer će Arianna Huffington sada
nadgledati Engadget, TechCrunch, AutoBlog i druge blogove u vlasništvu
AOL-a.

‘Kombinirajući HuffPost s AOL-ovom mrežom stranica, snažnom
videoinicijativom, lokalnim fokusom i međunarodnim dosegom, znamo da
stvaramo kompaniju koja može imati ogroman utjecaj te koja će imati
globalno čitateljstvo na svim zamislivim platformama’, napisala je
Arianna Huffington u novom postu na blogu komentirajući tu akviziciju.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest