
Android nastavlja dominaciju prema broju prikaza oglasa unutar mobilne oglašivačke mreže Millennial Media
Android je i tokom veljače bio vodeća platforma za pametne mobilne
telefone prema broju prikazanih oglasa unutar mobilne oglašivačke mreže
Millennial Media – prenosi Bug Onlin e.
U izvještaju Mobile Mix,
ističe se kako je udio Androida pao za nekoliko postotnih bodova u
odnosu na siječanj, no još uvijek je daleko ispred Appleovog iOS-a na
kojeg je otpalo 27% prikazanih oglasa. Na trećem mjestu je Research In
Motionov BlackBerry OS koji je prikazao 17% oglasa, ostavljajući
Nokijinom Symbianu 2% i Microsoftovom Windows Mobileu samo 1% od ukupnog
broja prikaza oglasa na mobilnim uređajima.
Millennial
Media je u svojem izvještaju pokrio i novu kategoriju uređaja koju
nazivaju Connected Devices, u što spadaju tableti i drugi elektronički
uređaji s mogućnošću pristupa Internetu, poput iPoda Touch i igraćih
konzola. U toj kategoriji Apple je uvjerljivo vodeći s udjelom od 80%,
dok je Android sa 17% prikazanih oglasa drugi.
Gledajući i prema
proizvođačima uređaja Apple je vodeći s udjelom od 28%, a slijedi ga
Samsung s udjelom od 23%, te HTC i RIM kojima je pripalo približno 11%
svih prikazanih oglasa. Među 30 uređaja koje je pratio Millennial Media u
svojem istraživanju vodeći je iPhone s udjelom od 16,5%, dok je iPod
Touch drugi sa 9,11%, a na trećem mjestu je Samsugov Epic koji je
prikazao 7,81% od ukupnog broja oglasa.



