
Google je pokrenuo besplatni online magazin Think Quarterly koji se bavi poslovnim i tehnološkim temama. Magazin je stacioniran u Velikoj Britaniji i za njega pišu neki od poznatijih britanskih novinara
Internetski div Google pokrenuo je svoj prvi online magazin nazvan Think
Quarterly. Magazin se bavi modernom tehnologijom i njezinim utjecajem
na poslovni svijet, a njegov dizajn je jednostavan i oku ugodan.
Na
izradi prvog broja sudjelovali su neki od poznatijih britanskih novinara
kao što su Simon Rogers, urednik Guardianova Databloga, ili Ulrike
Reinhard, urednica WE Magazinea. U njemu se može pročitati intervju s
direktorom Vodafonea UK Guyom Laurenceom, glavnim ekonomistom u Googleu
Halom Varianom i poznatim psihologom Peterom Kruseom.
Think Quarterly dizajnira i uređuje agencija The Church of London iz
Londona. Googleov prvi izlet u medijske vode pomalo podsjeća na
etablirane magazine BusinessWeek ili Salon, a sam Google ne naziva Think
Quarterly magazinom ili publikacijom, već knjigom i jedinstvenim
komunikacijskim alatom. Kako god ga nazivali, Think Quarterly je
zanimljiv projekt koji će sigurno pobuditi dosta zanimanja.



