
Prošlo je šest mjeseci i tri dana od pokretanja BonBon-a, pete hrvatske mobilne mreže, pa vam donosim neke poslastice o BonBon-u koje sam našao na netu.
Voditelj BonBon tima je Lordan Kondić, nekadašnji šef Sektora
za marketinške komunikacije u T-Mobile-u. On je projekt BonBon preuzeo u
svibnju 2010.-e.
Iako se BonBon često spaja sa T-mobile-om, iz BonBon-a
poručuju kako je BonBon zaseban brend koji odgovara izravno upravi HT-a te da
im je i T-mobile, kao i ostale tri mreže, izravna konkurencija.
Na projektu BonBon-a je radilo 100 ljudi.
Ciljana skupina kojoj se BonBon okreće su “mladi, zaposleni
i bolje stojeći građani”
Voditelj BonBon-a ne smije reći koliko BonBon ima korisnika
jer kotiraju na tržištu pa “bi ga razbili da to kaže” također sumnja da se na smartphone-u može “tako
lako potrošiti giga”
Prilikom izbora broja možete birati samo brojeve u formatu
097 7xx xxxx jer je BonBon od HAKOM-a kupio sam tu numeraciju. Kažu, tako je
jefitinije.
BonBon ne planira mjenjati ime, niti će imati u ponudi iti
jedan uređaj koji nije smartphone.
Odluke se donose bacanjem graha.



