Inej autocentar

Vozili smo: Nissan Micra 1.2

Isprobali smo Micru s paketom opreme Acenta Park

Nova Nissan Micra po prvi je put u Hrvatskoj predstavljena
28. ožujka kao četvrta generacija jednog od najpopularnijih Nissanovih modela.
Ono što Micru izdvaja od konkurencije u B segmentu je iznimno štedljiv
trocilindarski 1,2 motor i najmanja emisija ugljičnog dioksida. U odnosu na
prethodnu generaciju nova Micra lakša je čak 35 kilograma, a duža je 6 cm.

Oblik automobila atraktivniji je od svojih prethodnika s
obzirom na vrlo zaobljenu liniju i diskretni stražnji spojler ugrađen u krov.
Lijepo oblikovani izgled obuhvaća i dominantnu dvodijelnu masku koja je čini
uočljivom na cesti. Izgled upotpunjuju jednodijelna, blago zaobljena svjetla.

Unutrašnjost automobila krasi moderni dizajn i iznimna
prostranost koja (pre)često nije odlika gradskih automobila. Sa vozačkog
sjedala pruža se jasan pogled na cestu, što omogućuje ugodnu gradsku vožnju bez
suvišnog stresa, čemu pridonosi i automatska klima.

Lagani i precizni servo upravljač vrlo je udoban za ruke i
korištenje te kao takav upotpunjuje dojam ugodne gradske vožnje. Pažnjom
plijeni i prtljažnik zapremnine od 265 litara, koji se spuštanjem naslona
sjedala povećava i do 511 litara.

Ugodno iznenađenje je sadržaj osnovnog paketa opreme Visia. Manualna
klima, ABS i ESP, čak 6 zračnih jastuka, radio i bluetooth veza s kontrolama na
upravljaču, prozori na struju i daljinsko zaključavanje, čime se pohvaliti može
malo koji konkurent. Pritom ne treba zaboraviti da Micra u seriji ima petero
vrata, za što konkurencija traži nadoplatu i do 500 eura.

Mi smo isprobali
Micru s paketom opreme Acenta Park koja uz osnovnu opremu sadrži još automatsku
klimu, reugulator-limitator brzine, električno podesive vanjske retrovizore, upravljač presvučen kožom, naslon za ruke na
vozačevoj strani, mogućnost podešavanja vozačeva sjedala po visini, stražnji
senzor za parkiranje, mjerač vanjske temperature, te Park sistem – sustav za mjerenje optimalnog
parkirnog mjesta.

Tehnički podaci:

Nissan Micra 1.2 Acenta Park, 86 900 kn

Motor: benzinski, atmosferski
Obujam: 1198 ccm
Snaga: 59 kW/80 KS pri 6000/min

Moment: 110 Nm pri 4000/min
Pogon: prednji
Dimenzije: 378×167,5×152,5 cm

Osovinski razmak: 245 cm
Prtljažnik: 265 litara

Gume: 165/70 R 14, Falken
Spremnik goriva: 41 litra

Masa: 985 kg

Naša mjerenja

Brzina: 175 km/h
0-100 km/h: 13,5 sekundi
Potrošnja: 5,5 l/100 km

Tijekom vožnje, pronašli smo tek dvije veće zamjerke. Prva ide na račun ručice mjenjača koja je
pomalo bučna, s obzirom da je izrađena od tvrde plastike, no zato osigurava
precizno mijenjanje brzina. Druga ide na račun tvrdog ovjesa, koji prelazak preko šahtova, rupa na cesti, te ležećih policajaca čini neugodnim iskustvima. Proizvođač je tu manu opravdao činjenicom kako je jedinstvenim ovjesom trebalo pokriti tržište od čak 160 zemalja u kojima će se nova Micra naći u prodaji.

Automobil ima samo novi benzinski
trocilindarski 1,2-litreni motor koji će biti dostupan u dvije izvedbe, a moći
će se spariti s peterostupanjskim ručnim mjenjačem ili novorazvijenim CVT-om, čiji se dolazak na tržište očekuje koncem godine.
Odluka da se ponude samo benzinski motori rezultat je detaljne analize tržišta
i kupaca koja pokazuje da europski kupci malih automobila skupo plaćaju nisku
emisiju CO2.

Za kraj smo ostavili cijenu, koja također pridonosi
atraktivnosti novog modela Micre. S obzirom na činjenicu da će se u prodaji
moći izabrati samo 1,2 benzinski motor, konačni iznos ovisit će o paketu
opreme, pa će tako najpovoljnija Micra koštati tek 76 900 kuna sa paketom
opreme Visia, a najskuplji model sa paketom opreme Tekna 98 900 kuna. Svakako
je vrijedno spomenuti da će sve Micre imati 5 vrata te da će se uz klasičnu
opremu uz nadoplatu moći dobiti i posebni paketi: parking, look i style.

Fotogalerija

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest