Promjena na vrhu

Apple pretekao Google i postao najvrjedniji svjetski brend

Tehnološki i poslovni svijet ovaj će tjedan započeti u znaku Applea i
još jednog ogromnog rezultata te kompanije. Vodeća svjetska internetska
tražilica Google četiri je godine za redom držala čelnu poziciju
ljestvice najpopularnijih svjetskih brendova.

U proteklih godinu dana
vrijednost mu je pala za dva posto, Apple je narastao preko 80 posto,
vrijedi 153,3 milijardi dolara i novi je najvrjedniji brend na svijetu, donosi portal Profitiraj .

Vrijednost brenda Apple u proteklih je godinu dana narasla 84 posto,
na 153,3 milijarde dolara što ga čini uvjerljivo najvrjednijim svjetskim
brendom. Google, koji je čelnu poziciju držao protekle četiri godine
izgubio je na vrijednosti dva posto te sada vrijedi 111,5 milijardi
dolara.

TOP3 Millward Brownove ljestvice drže isključivo tehnološke
kompanije. Na trećem mjestu nalazi se IBM čiji je brend u protekloj
godini dobio na vrijednosti 17 posto. Tehnološkim divovima s četvrte
pozicije u leđa gleda McDonald’s.

Novim verzijama iPhonea i iMaca te lansiranjem iPad-a kojim si je Apple stvorio novo brzorastuće tržište tablet računala, dovele su Apple do impresivnih poslovnih rezultata u posljednjim kvartalnim izvješćima.

Facebook rastao 246 posto

Najbrže je među globalnim brendovima rasla vrijednost Facebooka.
Vrijednost brenda vodeće svjetske društvene mreže porasla je u proteklih
godinu dana za 246 posto, na 19,1 milijardu dolara, što je dovoljno za
35. mjesto Milward Brownove ljestvice. Drugi najveći rast ostvario je
Baidu, popularniji kao kineski Google. Vrijednost kineske tražilice
porasla je čak 141 posto. Baidu trenutno vrijedi 22,6 milijardi dolara i
29. je najvrjedniji svjetski brend. Zannimljivo dvije kompanije s
najvećim rastom u posljednje se vrijeme sve češće dovode u kontekst
međusobne suradnje. Facebook će vjerojatno uz pomoć Baidua ući na kinesko tržište.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest