U TOP 50 news aplikacija u SAD-u

Časopis VIDI osvojio Ameriku

Htjeli smo dati poticaj ostalim hrvatskim izdavačima da se okrenu cijelom svijetu, naši novinari su odlični, možda i iznad svjetskog ranga, kažu iz VIDI-a

Ideja o izdanju na engleskom jeziku koje je usavršeno
za iPad platformu pala je na plodno tlo, te se tako Vidi Magazine
rangirao na čak 45 mjesto između 3.350 News publikacija na američkom
iTunes Storeu i time se svrstao u TOP 50 news aplikacija u SAD-u, prenosi net.hr

Na Apple Store tržište, koje ima više od 200 milijuna korisnika, iz
Hrvatske se prvi otisnuo informatički časopis VIDI koji u tiskanom
izdanju izlazi već 17 godina. VIDI je već priskrbio reputaciju časopisa
koji izlazi u susret novim izazovima, a poznat je i po svojim godišnjim
nagradama za inovativnost VIDI Awards.

Za
iPad platformu redakcija sastavljena od hrvatskih autora pripremila je
izdanje na engleskom jeziku pod imenom ”VIDI Magazine”. Ovo izdanje
prilagođeno je globalnom tržištu i prevedeno na engleski jezik te
sadržajno i tehnički usavršeno i dorađeno za iPad platformu naročito
popularnu u SAD-u.

Ideja je pala na plodno tlo, te se tako Vidi Magazine rangirao na
čak 45 mjesto između 3.350 News publikacija na američkom iTunes Storeu i
time se svrstao u TOP 50 news aplikacija u SAD-u. VIDI Magazine je
preporučen je i u rubrici ”New & Noteworthy” te ”What’s Hot” na
američkom iTunes Storeu. No, Vidi Magazine jednako dobro kotira i na
drugim velikim tržištima kao što su Velika Britanija i Njemačka u kojoj
je preporučen u rubrici ”Neu und Beachtenswert” na njemačkom iTunes
Storeu.

Čitatelji na iPadu su sofisticirani kao i njihovi uređaji pa je i
sadržaj prilagođen njima. Pokazalo se da, iako je američko tržište već
prepuno medija, inovativni i hrabri poduhvati još uvijek mogu uspješno
pronaći svoj put do korisnika.
”Napravili smo ovo ne samo kako bi bili prvi hrvatski časopis koji
je otišao na svjetsko tržište nego i da damo poticaj ostalim hrvatskim
izdavačima da se okrenu cijelom svijetu; naime, naši novinari su
odlični, možda i iznad svjetskog ranga. Jer poslovni i politički milje u
kojem su stasali postavljao je pred njih i veće zahtjeve nego je to u
razvijenom svijetu. Šteta je ne iskoristiti takav potencijal”, rekao je
Tomislav Kotnik , osnivač VIDI-a.

O sadržaju časopisa za američko tržište, Tomislav Novak,
glavni urednik časopisa VIDI rekao je da je za ovu platformu potreban
nešto zahtjevniji pristup obradi sadržaja, pa je potreban i veći
angažman.

”Mislim da se redakciji isplatilo podnijeti takav napor. Sadržaj
našeg časopisa obogatili smo s mnogo multimedije i dodatnih mogućnosti, a
vezan je uz najnovije uređaje i najviše dosege visoke tehnologije koju
našim pristupom želimo približiti široj publici”, zaključio je Novak.

net.hr/eZd

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest