Hrvatska pamet

Lociraj popust: Više vam neće promaknuti niti jedan popust

Mobilna aplikacija “LOCIRAJ POPUST” od danas je dostupna na App Storeu,
a kroz tjedan dana i na Android Marketu i pomoći će vam da ubuduće
kupujete jeftinije. U debitantskom danu na AppStoreu aplikacija je
preuzeta preko 300 puta.

“LOCIRAJ POPUST” aplikacija je koja će korisnicima pomoći u
pretraživanju prodajnih mjesta koji nude određene popuste na pojedine
proizvode i to prema kategorijama poput: kupovina, gastro, moda, zabava,
lifestyle itd. Također, aplikacija će korisnika odvesti do točne
lokacije prodajnog mjesta, što uključuje i detaljne upute za vožnju. S
druge strane tvrtkama će ponuditi na našem području potpuno novi,
izrazito efikasan oblik oglašavanja prema lokacijama.

– Primjerice, u centru ste Zagreba i žeite nešto pojesti. Aplikacija
“LOCIRAJ POPUST” pronaći će sve restorane koji nude jela po sniženim
cijenama, kilometar, dva ili deset oko vas. Koliko poželite. S druge
strane, veliki trgovački lanci gotovo svakodnevno imaju određene
proizvode na popustu, no tko će čitati sve letke koje nam ostavljaju u
poštanskom sandučiću. Pomoću naše aplikacije takve snižene proizvode
moći ćete pronaći u svega nekoliko sekundi putem svog smartphonea –
ističe za ZIMO jedan od suosnivača aplikacije, Dean Dragičević.

Dragičević ističe kako će oglašivači ovu aplikaciju za oglašavanje do
31.01.2012. godine moći koristiti potpuno besplatno, a ona će
korisnicima Appleovih uređaja i uređaja koji rade na Googleovom
operativnom sustavu Android biti besplatno dostupna uvijek.

Ono što aplikaciju “LOCIRAJ POPUST” čini inovativnom na globalnoj
razini jest sustav koji će korisnika obavijestiti o određenom popustu
bez da on uopće pretražuje. Kako on točno funkcionira?

– Ukoliko korisnik naše aplikacije u narednih mjesec dana planira
kupiti npr. prijenosno računalo (koje trenutno nije na popustu) sustav
mu nudi mogućnost kreiranja alarma za tim proizvodom. Kada korisnik
kreira alarm odnosno zahtjev za nekim proizvodom/uslugom istog trenutka
svi naši poslovni partneri na svojim web sučeljima mogu vidjeti taj
zahtjev. Tada, naravno koristeći te alarme poslovni partneri mogu
kreirati svoju ponudu, točno prema potrebama korisnika. Onog trenutka
kad se objavi popust na (u ovom slučaju prijenosno računalo) korisnik
putem aplikacije dobiva obavijest da se na tržištu pojavilo prijenosno
računalo kod određenog trgovca na popustu – slikovito objašnjava
Dragičević.

Time će se zapravo trgovcima pružiti detaljan uvid u ono što
korisnici žele, kako bi im to mogli pružiti po sniženoj cijeni. Na taj
način stvorena je posebna interakcija ponude i potražnje na jednom
mjestu. Drugim riječima, trgovcima se potpuno besplatno nudi
istraživanje tržišta!

– Kad trgovac objavi proizvod na sniženju, u SAD-u njegova prodaja
raste za preko 70 posto, dok je u Hrvatskoj ta brojka tek nešto oko
dvadesetak posto – pojašnjava Dragičević, ističući kako je aplikacija
izrazito ekološki prihvatljiva, jer će s vremenom utjecati na smanjenje
tiskanja promotivnih letaka, koje većina ionako iz poštanskog sandučića
direktno prosljeđuje u koš za smeće.

Više na Zimo.co .

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest