Web::Strategija 12

Tri najbolje web marketing kampanje osvojile su Zlatnu nagradu Web::Strategije

Na regionalnoj
konferenciji
“Web::Strategija 12 – Tajne
marketinških agencija”
otkrivene su tajne uspješnih marketinških
kampanja, prije svega na aktualnim i atraktivnim predavanjima kao što su “ONLINE+OFFLINE
ili zašto je integracija dobitna kombinacija”, “Kvalitetan nastup na društvenim
mrežama – od A do Ž”, “Tko se boji Pande još?”, “Kralj internetskog oglašavanja
– dobri stari banner”, “Kako efikasno raditi PR putem emaila?”.

No najiščekivaniji trenutak konferencije svakako je bio
proglašenje dobitnika Zlatne
nagrade Web::Strategije
u kategoriji Web marketing kampanja 2011.
Ocjenjivački odbor koji su
sačinjavali stručnjaci iz struke – Ivan
Rečević, Hrvoje Bujas
i Damir
Podhorski
– dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije regionalnim web
profesionalcima koji svojom izvrsnošću i inovativnošću na području web
marketinga odskaču od drugih.

Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodijeljene su slijedećim
izvođačima web marketing kampanja:

  • Idea studio,
    Maxflu kampanja na webu i Facebook-u za naručitelja – PLIVA d.d.

“Inovativan
pristup online oglašavanju u korištenje viralne poruke na temu “Facebook je
zaražen virusom!”. Pozitivan odaziv ciljane grupe na kampanju.”
– zaključio je član ocjenjivačkog
odbora Damir Podhorski.

  • drap d.o.o.,
    Links team on Facebook za naručitelja – Links d.o.o.

“Drap
je po običaju napravio odličan posao na Facebooku, bravo, odlična igrica koja
je rezultirala sa preko 20 000 korisnika.” –
pohvalio je član ocjenjivačkog
odbora Hrvoje Bujas.

  • Tehnocentar,
    Postani X-Player
    , za naručitelja Tehnocentar

“Sam
po sebi, vrlo interesantan i inovativan proizvoda, lak za upotrebu a kao takav
i vrlo jednostavan za promociju. Odlično odabrana ciljana skupina potrošača
rezultirala je velikim uspjehom same promotivne kampanje.”
– komentirao je Damir
Podhorski.

Nadzornik ocjenjivačkog odbora Siniša Gavrilović povodom dodjele je izjavio: “Ocjenjivački
odbor Zlatne nagrade Web::Strategije ovoga puta je vijećao pod motom
‘prepoznavanja izvrsnosti u internetskom marketingu’. Među prijavljenim
kampanjama je zato pronašao one koji svojom stvaralačkom i izvedbenom razinom
zaslužuju biti proglašeni najboljima na tržištu. Upravo od takvih treba učiti
kako bi cijelo tržište internetskog marketinga nastavilo rasti. I na tome će
Zlatna nagrada Web::Strategije i dalje ustrajati sljedećih godina.”

Kako bi zaokružili temu ove Web::Strategije, online
magazin Zimo.co proveo je zanimljivo
istraživanje u kojem su otkrili koliko marketing agencije iz regije ulažu u
online oglašavanje. Tako je najveći broj klijenata marketinških agencija ulagao
oko 10 tisuća kuna za online oglašavanje, a najčešće korišteni oblici online oglašavanja
bili su banneri sa 70%, SEM sa 65% te kontekstualni oglasi sa 60%. Ono što
pokazuje definitivno praćenje inozemnih trendova jest podatak da je od svih
medija (TV, radio, tiskovine, …) najčešća platforma za oglašavanje klijenata
upravo internet sa 65%.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest