
Na regionalnoj
konferenciji “Web::Strategija 12 – Tajne
marketinških agencija” otkrivene su tajne uspješnih marketinških
kampanja, prije svega na aktualnim i atraktivnim predavanjima kao što su “ONLINE+OFFLINE
ili zašto je integracija dobitna kombinacija”, “Kvalitetan nastup na društvenim
mrežama – od A do Ž”, “Tko se boji Pande još?”, “Kralj internetskog oglašavanja
– dobri stari banner”, “Kako efikasno raditi PR putem emaila?”.
No najiščekivaniji trenutak konferencije svakako je bio
proglašenje dobitnika Zlatne
nagrade Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2011.
Ocjenjivački odbor koji su
sačinjavali stručnjaci iz struke – Ivan
Rečević, Hrvoje Bujas i Damir
Podhorski – dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije regionalnim web
profesionalcima koji svojom izvrsnošću i inovativnošću na području web
marketinga odskaču od drugih.
Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodijeljene su slijedećim
izvođačima web marketing kampanja:
- Idea studio,
Maxflu kampanja na webu i Facebook-u za naručitelja – PLIVA d.d.
“Inovativan
pristup online oglašavanju u korištenje viralne poruke na temu “Facebook je
zaražen virusom!”. Pozitivan odaziv ciljane grupe na kampanju.” – zaključio je član ocjenjivačkog
odbora Damir Podhorski.
- drap d.o.o.,
Links team on Facebook za naručitelja – Links d.o.o.
“Drap
je po običaju napravio odličan posao na Facebooku, bravo, odlična igrica koja
je rezultirala sa preko 20 000 korisnika.” – pohvalio je član ocjenjivačkog
odbora Hrvoje Bujas.
-
Tehnocentar,
Postani X-Player, za naručitelja Tehnocentar
“Sam
po sebi, vrlo interesantan i inovativan proizvoda, lak za upotrebu a kao takav
i vrlo jednostavan za promociju. Odlično odabrana ciljana skupina potrošača
rezultirala je velikim uspjehom same promotivne kampanje.” – komentirao je Damir
Podhorski.
Nadzornik ocjenjivačkog odbora Siniša Gavrilović povodom dodjele je izjavio: “Ocjenjivački
odbor Zlatne nagrade Web::Strategije ovoga puta je vijećao pod motom
‘prepoznavanja izvrsnosti u internetskom marketingu’. Među prijavljenim
kampanjama je zato pronašao one koji svojom stvaralačkom i izvedbenom razinom
zaslužuju biti proglašeni najboljima na tržištu. Upravo od takvih treba učiti
kako bi cijelo tržište internetskog marketinga nastavilo rasti. I na tome će
Zlatna nagrada Web::Strategije i dalje ustrajati sljedećih godina.”
Kako bi zaokružili temu ove Web::Strategije, online
magazin Zimo.co proveo je zanimljivo
istraživanje u kojem su otkrili koliko marketing agencije iz regije ulažu u
online oglašavanje. Tako je najveći broj klijenata marketinških agencija ulagao
oko 10 tisuća kuna za online oglašavanje, a najčešće korišteni oblici online oglašavanja
bili su banneri sa 70%, SEM sa 65% te kontekstualni oglasi sa 60%. Ono što
pokazuje definitivno praćenje inozemnih trendova jest podatak da je od svih
medija (TV, radio, tiskovine, …) najčešća platforma za oglašavanje klijenata
upravo internet sa 65%.



