Lijepo ponašanje online

Objavljen prvi domaći e-bonton

Prvi domaći priručnik za lijepo ponašanje na društvenim mrežama, čije je stvaranje potaknuo Hrvatski Telekom, dostupan je u tiskanom izdanju

Uskoro će biti dostupno i besplatno digitalno izdanje e-bontona na Planetu 9, HT-ovoj usluzi koja korisnicima omogućuje kupnju i čitanje e-knjiga.

E-bonton je osmislio i pokrenuo Hrvatski Telekom, dok su pravila na Facebook stranici HT-a
predlagali sami korisnici društvenih mreža. Cilj priručnika, koji će se
paralelno s kontinuiranim razvojem društvenih mreža nadopunjavati i
obnavljati jednom godišnje, jest definirati jasnije komunikacijske
smjernice koje bi značajno pridonijele boljem razumijevanju svih
uključenih korisnika društvenih mreža.

Prvi e-bonton sadrži 130 odabranih pravila podijeljenih po kategorijama
Facebook, Twitter i Ostale društvene mreže. Domaća online zajednica
pokazala je velik interes za priručnik, što dokazuje više od 600
prijedloga prikupljenih u samo tjedan dana.

Najbolje među vrlo kreativnim i korisnim prijedlozima odabralo je
stručno povjerenstvo koje su sačinjavali članovi – eksperti s iskustvom
promatranja najraznovrsnijih oblika komunikacije kao međuljudske
interakcije: dr. sc. Mirjana Krizmanić, dr. sc. Sandi Blagonić, Rajka
Rusan, Boris Radošević, Sanja Vale i Maja Weber.

Maja Weber, direktorica odjela za odnose s javnošću HT-a, ovom prilikom
izjavila je: ‘Budući da u Hrvatskom Telekomu i sami intenzivno
sudjelujemo u komunikaciji na internetu,
posebno na društvenim mrežama, ponekad nailazimo na situacije u kojima
bi postojanje jasnijih komunikacijskih smjernica značajno pridonijelo
boljem razumijevanju svih uključenih sudionika.

Izdavanjem ovog
priručnika željeli smo svim postojećim i budućim korisnicima društvenih
mreža omogućiti okvir za lakšu komunikaciju i snalaženje’, napomenula je
Maja Weber te navela da se prvi e-bonton u nadolazećim godinama planira
nadopunjavati novim prijedlozima, ovisno o tome kako će se mijenjati
kanali i sama komunikacija.

Članica žirija Rajka Rusan, novinarka i urednica Hrvatskog radija,
zamijetila je kako većina prijedloga, iako su pristigli od mlađe
populacije, svjedoči o zadržavanju tzv. ‘starinskog’, univerzalnog
morala i na društvenim mrežama.

HT, kao vodeća kompanija na telekom tržištu u Hrvatskoj, aktivno
sudjeluje u komunikaciji i na društvenim mrežama. U želji da doprinese
boljem međusobnom razumijevanju i poštivanju svih korisnika društvenih
mreža, HT se odlučio za izradu ovog takozvanog bontona 21. stoljeća za
hrvatsko tržište.

Ujedno, e-bonton se, kao svojevrsna vizija smjernica za komunikaciju
novog doba, objavljuje u godini u kojoj se obilježavaju tri značajne
obljetnice iskustva u komunikacijama – 130 godina fiksne telefonije u
Hrvatskoj, 20 godina mobilne telefonije te pet godina MAXtv-a.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest