
Wall of Tweets hit startup
Wall of Tweets, rješenje
hrvatskog startupa UX Passion koje objedinjuje društvenu mrežu Twitter i
multimedijske sadržaje u jedinstveni “zid”, za svoj je ovogodišnji
nastup na najvećem sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu
odabrala japanska tvrtka Toshiba.
Proizvod je to mladog hrvatskog tima
koje omogućava prikaz “cvrkuta” na velikom zaslonu, u realnom vremenu,
doprinoseći diskusiji i razmjeni ideja. Prednosti ovog rješenja
prepoznala je i medijska kuća BBC, koja će ga koristiti na središnjoj
debati Svjetskog ekonomskog foruma koju će u Davosu, krajem siječnja,
voditi poznati novinar i voditelj Nik Gowing.
Integracijom
društvene mreže Twitter i drugih sadržaja kao što su foto-servisi
Flickr, Instagram i TwitPic te geolokacijskog servisa Foursquare, tvrtka
nastavlja razvijati ovaj proizvod i jačati prisutnost i interakciju s
korisnicima. Wall of Tweets je do sada “uhvatio” više od 1,2 milijuna
tvitova, za klijente kao što su Svjetski ekonomski forum, za
konferencije u Davosu, India Summit i Middle East Summit, te tvrtke
Microsoft, Navigon, IBM, Ogilvy i Toshiba, konferenciju MacWorld ali i
na neformalnim prigodama kao što je silvestarska noć 2011. u Sarajevu,
gdje su se “cvrkuti” prikazivali na središnjem mjestu dočeka.
– Wall of Tweets nam je do sada donio mnoge pobjede i priznanja na startup
natjecanjima. Detaljno smo istražili interese korisnika i nastavili
razvijati postojeće rješenje, koje u novoj verziji nudi mnoge mogućnosti
prikaza sadržaja izvan Twittera. Tako sada možemo prikazati fotografije
sa servisa kao što su Flickr, Instagram, TwitPic i desetak drugih,
geolokacijsku integraciju sa društvenom mrežom Foursquare, a uskoro ćemo
predstaviti i potpuno novu verziju Walla koji će korisnicima
omogućiti da dijele sve svoje sadržaje, iskustva i doživljaje,
stvarajući cjelovito interaktivno iskustvo – naglasio je Vibor Cipan,
partner i suosnivač UX Passiona.
Sam
je sustav temeljen na arhitekturi HTML5, CSS3 i JavaScript tehnologiji,
što omogućava jednostavniji razvoj i pristup te prilagodbu rješenja
neovisno o operativnom sustavu, platformi ili veličini ekrana. Tako se
Wall of Tweets može prikazivati na stolnim, prijenosnim ili tablet
računalima te smartphone uređajima, omogućavajući korisnicima pristup bez obzira na lokaciju i izbor tehnologije ili uređaja.
Wall of Tweetsrješenje
UX Passiona bit će i ove godine, uz središnju debatu, implementirano
tijekom trajanja Svjetskog ekonomskom forumu u Davosu, koji će se pod
temom Velikih transformacija – oblikovanja novih modela, održati od 25.
do 29. siječnja 2012.
Više informacija o tvrtki i rješenju Wall of Tweets dostupno je na stranicama http://www.walloftweets.net/, te na društvenim mrežama Twitter (http://twitter.com/WallOfTweets) i Facebook (https://www.facebook.com/uxpassion).



