
Pinterest funkcionira tako da kreirate svoje ploče (boards), a unutar njih kategorije kako biste lakše razvrstali sadržaj koji namjeravati dijeliti s ostalim korisnicima
Članstvo na Pinterestu i Gentlemintu dobiva se
putem pozivnica od sadašnjih članova, a za Pinterest se predviđa da će
uskoro postati jedna od deset najpopularnijih društvenih mreža na
internetu. Ako ste pomislili da Facebook ili Twitter ne mogu dobiti jaku
konkurenciju, razmislite još jednom. Nova društvena mreža koja vreba iza
ugla zove se Pinterest. Opisuju je kao virtualnu ploču (pinboard) i funkcionira slično kao Tumblr.
Za Pinterest se može reći da je potpuno nova društvena mreža iako je
pokrenuta prije nekoliko mjeseci. Naime, još uvijek funkcionira tako da
morate dobiti pozivnicu postojećih članova ukoliko im se želite
pridružiti, a voditelji Pinteresta nikako da najave kada se može
očekivati slobodan pristup. Međutim, na stranicama Pinteresta nalazi se
otvorena lista čekanja na koju se zapišete sa svojom e-mail adresom, ali
čini se da biste se na toj listi mogli načekati, pa bi bilo
jednostavnije da nađete nekog tko Pinterest već koristi.
Pinterest funkcionira tako da kreirate svoje ploče (boards), a unutar
njih kategorije kako biste lakše razvrstali sadržaj koji namjeravati
dijeliti s ostalim korisnicima. U kategorije tako možete stavljati
fotografije, poruke, linkove i ostali sadržaj koji se inače nalazi na
društvenim mrežama. Postove ‘pintate’, odnosno morate ih ‘zakačiti’, a
sami birate kategoriju u koju ćete ‘zakačiti’ ono što želite. Postovi se zovu ‘pinovi’ i možete ih komentirati, repinati i lajkati. Na
Pinterestu imate ‘followere’, a na Facebooku i Twitteru možete dijeliti
sadržaj koji stavljate na Pinterest. Isto tako, na Facebooku i Twitteru
možete dijeliti i sadržaj svojih ‘followera’.
Prema studiji koju je provela američka tvrtka Experian Hitwise,
na Pinterestu se dosad čak četrdeset puta povećao broj posjeta u odnosu
na prvi mjesec postojanja. Kako navode u studiji, Pinterest će, čak i
da nastavi uključivati nove članove isključivo preko pozivnica, postati
uskoro jedna od deset vodećih društvenih mreža u svijetu. Zanimljivo je
da je Pinterest vrlo popularan među ženama, koje čine preko 60 posto
članstva.
Upravo taj trend na Pinterestu rezultirao je novom društvenom mrežom, Gentlemint.
Ovo je društvena mreža ‘men only’, vrlo slična Pinterestu, ali je samo
za dečke. Naravno, mogu se učlaniti i djevojke, ali stavljanje sadržaja
kakav se stavlja na Pinterest nije baš dobrodošlo. Naime, za razliku od
Pinteresta gdje ćete naći gomilu slika vjenčanica, kućnih ljubimaca,
štikli i slično, na Gentlemintu naprosto zaziru od takvih stvari i sve
se vrti oko ‘frajerskih’, pa čak i pomalo hipsterskih postova.
Član Gentleminta se također postaje uz pozivnicu, ali na njihovim
stranicama postoji link na kojem možete zatražiti pozivnicu i vrlo brzo
ćete je dobiti na mail. Korisnici Gentleminta, baš kao i oni na
Pinterestu, sav sadržaj mogu dijeliti i na svojim profilima na Facebooku
i Twitteru te Google plusu.



