LED rasvjeta

Panasonic širi poslovanje na području LED rasvjete u Europi

Kroz svoj potpuni ulaz na europsko tržište, tvrtka ima za cilj povećanje prodaje u poslovima LED rasvjete u regiji na 15 milijardi jena u fiskalnoj godini 2016.

Osaka, Japan – Panasonic je objavio da će
lansirati ekvivalent običnoj 40W žarulji LED žarulju Clear Type na
europskom tržištu od srpnja 2012. To će označiti početak Panasonicovog
potpunog ulaska na Europsko tržište LED rasvjete dok tvrtka nastoji
ojačati svoje poslovanje na području LED rasvjete na globalnoj razini.

Panasonic će proširiti svoje poslovanje na području LED rasvjete u
Europi što uključuje rasvjetu i uređaje ističući svoju najnoviju vodeću
LED rasvjetnu tehnologiju proisteklu iz razvoja proizvoda za japansko
tržište. Tvrtka planira značajno proširiti liniju LED žarulja za
potrošače i tvrtke, kao i LED rasvjetne uređaje za proizvođače rasvjetne
opreme, u tekućoj fiskalnoj godini koja završava 31. ožujka 2013
(fiskalna godina 2013).

Kroz svoj potpuni ulaz na europsko tržište, tvrtka ima za cilj povećanje
prodaje u poslovima LED rasvjete u regiji na 15 milijardi jena u
fiskalnoj godini 2016, gotovo pet puta više od prodaje u fiskalnoj
godini 2011. U ukupnom svjetskom LED poslovanju, uključujući i poslove
sa rasvjetnom opremom, Panasonic cilja na prodaju od 100 milijardi jena u
fiskalnoj godini 2013 i najmanje 200 milijardi jena u fiskalnoj godini
2016 s ciljem da osigura 10% udjela na globalnom tržištu.

Panasonic je od 15. do 20. travnja 2012. u Frankfurtu, Njemačka
sudjelovao na Light+Building 2012, najvećem svjetskom trgovinskom sajmu
za rasvjetu i inteligentne zgrade. LED svjetiljke, LED rasvjetni
uređaji, OLED rasvjetni uređaji i drugi uređaji su izloženi na
Panasonicovom štandu.

Plasiranje LED rasvjete na europskom tržištu

U Europi, gdje visoko razvijena svijest o očuvanju okoliša, upotreba
žarulja sa žarnom niti se ukida, što bi u budućnosti trebalo ubrzati
zaokret prema energetski učinkovitoj LED rasvjeti. Panasonic je u nekim
europskim zemljama u srpnju 2011 predstavio ekvivalent običnoj 20W
žarulji LED žarulju Clear Type. Osmišljena je kako bi odgovarala
tradicionalnoj prozirnoj žarulji sa žarnom niti u veličini, obliku,
položaju izvora svjetlosti, boji svjetla, svjetlini te distribuciji
svjetlosne jakosti. Panasonicove tehnologije raspršivanja svjetlosti i
zračenja topline omogućavaju da ostvari kvalitetu svjetla sličnu onoj
prozirne žarulje sa žarnom niti. Žarulja je osvojila priznanja i
nagrade, uključujući i nekoliko cijenjenih međunarodnih nagrada za
dizajn u Njemačkoj.

Tvrtka je svojoj ponudi popularnih LED žarulja Clear Type dodala novu
LED žarulju svjetlosne protuvrijednosti obične žarulje od 40W. Riječ je o
“Nostalgic Clear” LED žarulji. Žarulja daje istu jasnu svjetlost kao
40 Watt (W) žarulja sa žarnom niti zahvaljujući jedinstvenim Panasonic
tehnologijama difuzije svjetla i isijavanja topline. Osim toga, može se
pohvaliti uštedom energije od oko 84 posto u odnosu na 40W žarulju sa
žarnom niti te ima životni vijek od oko 40.000 sati, što je otprilike 40
puta više nego kod tradicionalnih žarulja. Žarulja će biti dostupna
diljem Europe od sredine srpnja.

Kako su ove žarulje po obliku vrlo slične tradicionalnim prozirnim
žaruljama, potrošači ne osjećaju neugodu pri zamjeni postojećih izvora
svjetlosti s novom tehnologijom u svojim domovima. Panasonic planira
značajno proširiti liniju LED žarulja za europsko tržište tijekom
fiskalne godine 2013. Tvrtka će ojačati svoje napore u prodaji ciljajući
potrošače i poslove, kao što su hoteli i restorani, čime se doprinosi
uštedi energije u Europi.

Razvoj LED rasvjetnih uređaja u Europi

Što se tiče LED rasvjetnih uređaja, tvrtka će ovog mjeseca u Europi
lansirati centralno-montirani LED rasvjetni modul koji je jednostavan za
rukovanje te je dobro primljen na Japanskom tržištu rasvjete zbog
svojih prekrasnih svjetala i sjena. Uključujući i druge LED rasvjetne
uređaje, Panasonic će udvostručiti raspon ponude u Europi u fiskalnoj
godini 2013. Panasonic će ojačati svoju prodaju proizvođačima rasvjetne
opreme u Europi kroz Vossloh-Schwabe Deutschland GmbH, te će im ponuditi
OLED rasvjetne uređaje.

CRO: Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Branch Office

Pri osnivanju 1994. godine tvrtka je dobila ime Panasonic Magyarország
Kft., koje se promijenilo u Panasonic South-East Europe Kft. (PSEE) u
2007.godini te se njeno poslovanje u 2010 godini prebacilo na Panasonic
Marketing Europe GmbH South-East Europe Branch Office (PSEE). 103
zaposlenika ovog regionalnog centra brine za prodaju i distribuciju
potrošačke elektronike i uredske opreme u 10 zemalja. PSEE ima
privilegirano mjesto u nekoliko segmenata tržišta, primjerice u prodaji
plazma i LCD televizora, Blu ray reproduktora, digitalnih fotoaparata,
video kamera, te DECT telefona i telefonskih centrala. Za više informacija posjetite internetsku stranicu tvrtke: www.panasonic.hr

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest