20 najvećih

Ovo su najvrjedniji svjetski brandovi

Čini se da su četiri godine bez novih proizvoda itekako koštale Apple. Prvi put od 2010. ovaj tehnološki div nije na prvom mjestu

Čini se da su četiri godine bez novih proizvoda itekako
koštale Apple. Prvi put od 2010. ovaj tehnološki div nije na prvom
mjestu brandova u istraživanju koje je provela kompanija Millward Brown
koja na godišnjoj razini objavljuje popis najvrjednijih svjetskih
brandova, prenosi Business Inside.

Apple je na prvom mjestu zamijenio Google, koji je
zadivio potrošače diljem svijeta svojim tehnološkim dostignućima poput
Google naočala.

U Millward Brownu izračunali su vrijednost marke tako što su anketirali
više od dva milijuna potrošača diljem svijeta, a pomoću njihovih
odgovora shvatili su koliko je financijsko poslovanje tvrtke
zahvaljujući brandu, piše Business Insider.

Google, koji je bio broj jedan od 2007. do 2010. među njih stotinu, opet
je srušio Apple, jer je njegova vrijednost branda porasla 40 posto,
odnosno na 159 milijardi dolara. Vrijednost Applea pala je 20 posto, na
148 milijardi dolara, te je tako drugi najvrjedniji svjetski brand.

2013. je bila dobra godina, općenito za tehnološke tvrtke. Drugi veliki
dobitnik je industrija odjeće, međutim, ni jedan od tih brandova nije
ušao u top 20.

U nastavku možete pročitati koji sve brandovi ulaze u najvrjednijih 20.

20. Vodafone

Vrijednost branda: 36,3 milijarde dolara
19. SAP
Vrijednost branda: 36,4 milijarde dolara
18. MasterCard
Vrijednost branda: 39,5 milijardi dolara
17. Industrijska i komercijalna banka Kine (ICBC)
Vrijednost branda: 42,1 milijarda dolara
16. UPS
Vrijednost branda: 47,7 milijardi dolara
15. China Mobile
Vrijednost branda: 49,9 milijardi dolara
14. Tencent
Vrijednost branda: 53,6 milijardi dolara
13. Wells Fargo
Vrijednost branda: 54,2 milijarde dolara
12. GE
Vrijednost branda:5 6,7 milijardi dolara
11. Verizon
Vrijednost branda: 63,5 milijardi dolara
10. Amazon
Vrijednost branda: 64,3 milijarde dolara
9. Marlboro
Vrijednost branda: 67,3 milijarde dolara
8. AT&T
Vrijednost branda: 77,9 milijardi dolara
7. VISA
Vrijednost branda: 79,2 milijarde dolara
6. Coca-Cola
Vrijednost branda: 80,7 milijardi dolara
5. McDonald’s
Vrijednost branda: 85,7 milijardi dolara
4. Microsoft
Vrijednost branda: 90,2 milijarde dolara
3. IBM
Vrijednost branda: 107,5 milijardi dolara
2. Apple
Vrijednost branda: 147,9 milijardi dolara
1. Google
Vrijednost branda: 158,8 milijardi dolara

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest