
Bez obzira na ovu vijest, korisnici, psiholozi i akademici ne slave jer i dalje stoji činjenica da je Facebook sve ovo napravio bez znanja i dozvole svojih korisnika koji nisu bili direktno informirani o studiji prije, tijekom i nakon eksperimenta
REAKCIJE na Facebookov eksperiment proveden na 700 tisuća korisnika još uvijek ne prestaju.
Podsjetimo, Facebook je manipulirao objavama u News Feedu kako bi provjerio mogu li promjene utjecati na emocije korisnika.
Znanstvenik Adam Kramer koordinirao je izradu studije i na svom Facebook profilu objavio je post u kojem brani projekt.
“S obzirom da sam napisao i dizajnirao eksperiment, mogu vam reći da
nismo željeli nikoga uznemiriti. Razumijem zašto su ljudi zabrinuti,
moji ko-autori i ja žalimo zbog načina na koji je istraživanje opisano i
zabrinutosti koju je ono prouzročilo”, napisao je Kramer i priznao da
njegova ekipa nije dobro objasnila motivaciju iza istraživanja, ali ne
smatra da su s njegovim provođenjem napravili grešku.
Tvrdi da istraživanje ipak ima više prednosti nego mana.
“Činjenica da su ljudi bili emotivno pozitivni u odgovoru na pozitivne
emotivne objave svojih prijatelja, u kontrastu je s teorijama koje kažu
da je čitanje pozitivnih objava na nas utječe negativno”, kaže Kramer i
dodaje kako su uspjeli dokazati suprotno i da nas određena pozitivna
emocija ohrabruje, a ne suzbija naše emocije kao što tvrde neke teorije.
Bez obzira na ovu vijest, korisnici, psiholozi i akademici ne slave jer i
dalje stoji činjenica da je Facebook sve ovo napravio bez znanja i
dozvole svojih korisnika koji nisu bili direktno informirani o studiji
prije, tijekom i nakon eksperimenta.



