
Internetska platforma Youtube mogla bi uskoro početi
naplaćivati gledanje svojih sadržaja u zamjenu za uklanjanje reklama,
izjavila je čelnica Youtubea Susan Wojcicki, prenosi njemački list
Sueddeutsche Zeitung.
Youtube se trenutačno financira kratkim reklamama koje
posjetitelji moraju pogledati prije nego što mogu vidjeti željene
snimke. Posjetitelji bi u budućnosti mogli birati između reklama ili
mogućnosti da plate gledanje sadržaja, izjavila je Wojcicki na jednoj
konferenciji u SAD-u, piše njemački list.
“Razmišljamo o tome kako korisnicima prepustiti izbor”, rekla je
čelnica Youtubea, tvrdeći kako ima korisnika koji su spremni platiti da
ne gledaju reklamu.
Google, vlasnik Youtubea, jedan je od najvažnijih ponuđača
oglasa na internetu, a taj dio poslovanja vodila je upravo Wojcicki,
prije nego što je preuzela Youtube.
Google je već eksperimentirao s plaćanjem sadržaja. Odabrani
vlasnici sadržaja u SAD-u mogu od 2013. ponuditi na Youtubeu svoje
sadržaje koje korisnici mogu platiti.
Njemački list piše da Googleov posao s oglašavanjem ne ide najbolje, pa bi plaćeni sadržaji omogućili neovisnost o oglasima.
Prema procjeni tvrtke za istraživanje tržišta eMarketer, Youtube
je prošle godine zaradio 5,6 milijardi dolara, što je više od iznosa
koji sve njemačke televizijske postaje godišnje zarade na oglašavanju.
Ukupna duljina svih sadržaja što ih korisnici gledaju na Youtubeu godišnje se povećava za 50 posto.



