Zvuči jednostavno?

Mobilno oglašavanje – koliko regija zaostaje

Mobilno oglašavanje u zapadnoj Europi trenutno
čini otprilike 1/3 svih digitalnih investicija, dok su u USA ti brojevi još i
veći, s daleko najvećim trendom rasta od svih načina oglašavanja. Samo u Europi
u 2013. mobilno oglašavanje zabilježilo je rast
od čak 123%
.

Prema definiciji, mobilno oglašavanje
podrazumijeva oglašavanje roba i usluga korisnicima mobilnih uređaja i pametnih
telefona.

Zvuči jednostavno, i logično je za
pretpostaviti da u kontekstu današnjeg vremena i tehnološki osviještenog
potrošača ovaj vid oglašavanja ostvaruje visok rast u vidu investicija i
inovativnih strategija oglašavanja.

Globalno, to je zaista tako.

No iznenađujuće velik broj robnih marki –
domaćih i internacionalnih – na ovim prostorima JI Europe još uvijek svoju
komunikaciju s potrošačima ni na koji način nije prilagodilo mobilnim
platformama. Realno je reći da izostanak ove prilagodbe oglašivača na
promijenjene navike potrošača u tom smislu posve sigurno znači i smanjenje učinkovitosti njihove
komunikacije, te da u mobilnom oglašavanju leži veliki potencijal.

Ovo je samo detalj šire slike na koju želimo
ukazati marketinškim liderima u regiji.

S tom namjerom ClickAttack i OMD organiziraju MAD
konferenciju- prvu regionalnu konferenciju o mobilnom oglašavanju. Organizatori
na konferenciju dovode vrhunske stručnjake s iskustvom i znanjima stečenima na
tržištima zapadne Europe koji će mobilno oglašavanje pokušati približiti
marketinškim stručnjacima s ovih prostora, podijeliti s njima iskustvo iz
prakse te demonstrirati na licu mjesta veliki potencijal koji ovaj tip
oglašavanja ima u ostvarivanju kvalitetnog kontakta s potrošačima.

Teme
konferencije bit će, između ostaloga:

→ Što nam to drugačije nudi mobilno oglašavanje?

→ Mobilno oglašavanje kao dio digitalne marketinške strategije

→ Mobilni marketinški miks

→ Primjeri iz prakse s iznimnim rezultatima

→ Inovativne mobilne strategije

→ Mobilno promišljanje brandova

Neki od
predavača na konferenciji priznati su europski autoriteti mobilnog oglašavanja:

Ilicco Elia, Head of Mobile, DigitasLBi, UK

Jascha Samadi, Managing Director / Founder,
apprupt GMBH, Njemačka

Mark Brill, Strategist & Consultant for
mobile, Brandemotivity, BCU Future Media, UK

Chris Minas, Co-Founder & Managing
Director, Nimbletank, UK

Alex Newman, Head of Mobile, OMD
International, OMG EMEA, UK

Želite li postati dio dinamičnog svijeta
mobilnog oglašavanja te saznati praktične načine kojima mobilno oglašavanje
može pridonijeti i razvoju vašeg poslovanja, prijavite se i osigurajte svoju
kotizaciju na www.madconf.com

O organizatorima:

ClickAttack je vodeća regionalna mobilna
oglašivačka mreža koja na jednom mjestu spaja oglašivače, agencije, mobilne
medije i developere. Uz mobilno oglašavanje, ClickAttack pružauslugu izrade
mobilnih rješenja (mobilnih aplikacija, mobilnih portala, dediciranih landing
stranica,igara i mobilnih bannera) za svakoga tko to želi ili treba.Sjedište
ClickAttacka nalazi se u Švicarskoj adjeluje u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj,
Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Rumunjskoj te Nigeriji.

OMD je
nagrađivana medijska agencija s globalnim sjedištem u New Yorku, te regionalnim
sjedištima u Londonu, Singapuru i Miamiju. OMD širom svijeta zapošljava više od
8.000 medijskih stručnjaka u više od 30 specijaliziranih komunikacijskih
disciplina, kroz 100 zemalja. U Hrvatskoj je OMD Media d.o.o. osnovan 2006.
godine u potpunom vlasništvu Omnicom Media Grupa d.o.o. Svojom snažnom mrežom
OMD uvodi nove usluge, nove mogućnosti i nove sustave koji otvaraju put za
generiranje dodatnih vrijednosti u poslovanju naših klijenata.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest