Nokia se prodavala bolje od HTC-a, LG-ja i Sonyja zajedno

Prema podacima mobilne analitičke kompanije Flurry, za
vrijeme zimskih praznika ljudi su u paketima ponajviše otvarali i
aktivirali nove iUređaje.

Štoviše, oni su činili čak 51 posto svih
aktiviranih uređaja, a ostatak društva se prodavao u mnogo manjoj mjeri.
Samsung je tako zabilježio 17,7 posto svih aktiviranih uređaja, a
slijedilo je i jedno iznenađenje – Nokia.

Flurry navodi kako su se ispred Sonyja, Huaweija, HTC-a i LG-ja smjestili Nokijini mobilni uređaji,
s 5,8 posto udjela u aktivacijama u razdoblju između 19. i 25.
prosinca.

Jedan od razloga ovakvog značajnog ‘pomaka’ je i u sezonskom
trendu na određenim tržištima.

Uređaji nekih kompanija se prodaju bolje u
Aziji, gdje 25. prosinca i nije neki značajan dan za poklone. Sony na
četvrtom mjestu i LG na petom mjestu su prikupili svega 1,6 posto i 1,4
posto udjela u aktiviranim uređajima.

Ova analitička kuća otkriva i kako phablet uređaji u odnosu na prethodne godine bilježe značajan rast, nauštrb malih telefona, ali i tablet
računala svih veličina.

Time je na još jedan način potvrđena činjenica
da 2014. godina nije bila jaka za tržište tablet računala, posebno
usporedi li se s ekplozijom iz prethodnih godina.

Istovremeno, na Božić je zabilježen i značajan porast broja instaliranih
mobilnih aplikacija u SAD-u. Dok u Flurryju spremaju godišnje izvješće,
podatke iz prosinca je moguće pregledati ovdje.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest