
Nakon što je prijašnji vlasnik Motorole
povukao tu tvrtku s golemog kineskog tržišta, novi vlasnik – kineski
Lenovo – vraća tog američkog proizvođača mobitela u borbu s tamošnjim
liderima, Xiaomiem i Huaweiem.
Rick Osterloh, predsjednik i glavni izvršni direktor Motorole u
razgovoru za Financial Times je izjavio kako kompanija razmatra nove
mogućnosti na kineskom tržištu, nakon što je u listopadu tu tvrtku
preuzeo Lenovo.
“Ako želite biti među vodećim proizvođačima mobitela,
morate biti prisutni u Kini. To je pitanje matematike”, kaže Osterloh
dodavši kako novi dolazak u Kinu vidi kao golemu sinergiju nakon
preuzimanja od Lenova.
Bivši vlasnik Motorole, američki internetski div
Google, odlučio je povući Motorolu iz Kine prije dvije godine, a
Osterloh danas nema lijepih riječi za taj potez prijašnjeg “gazde”.
“Prestanak poslovanja u Kini bio je nevjerojatno bolan za nas”,
navodi Osterloh. Iako su je mnogi već odavna otpisali, Motorola dokazuje
kako još uvijek nije “dinosaur” među nekadašnjom prvom ligom
proizvođača mobitela.
Dok je donedavno prodavala samo u 10 država,
Motorola je danas prisutna u 50 država i namjerava povećati taj broj.
Novi početak u Kini kompanija će temeljiti na modelima mobitela koje
kupci mogu prilagoditi osobnim preferencijama, poput boje.
Osim toga,
veliki pad korejskog Samsunga Osterloh vidi kao priliku da ugrabi dio
kolača. Štoviše, čelnik Motorole čak smatra da je Samsung na najboljem
putu da završi kao Nokia ili kanadski Blackberry, prenosi Poslovni.hr



