
A koliko će novi slogan motivirati turiste, saznat ćemo u sezoni koja dolazi...
Danas je predstavljen novi slogan Hrvatske turističke zajednice,
pa ćemo odsad umjesto slogana “Mediteran kakav je nekad bio” slušati i
gledati novi moto koji bi trebao motivirati turiste da navale u
Hrvatsku, a koji glasi “Croatia. Full of life.” (“Hrvatska. Puna
života.”).
pa ćemo odsad umjesto slogana “Mediteran kakav je nekad bio” slušati i
gledati novi moto koji bi trebao motivirati turiste da navale u
Hrvatsku, a koji glasi “Croatia. Full of life.” (“Hrvatska. Puna
života.”).
Novi slogan dobili smo zato što “je Hrvatskoj potrebna nova
komunikacijska strategija, odnosno snažan idejni koncept koji će
predstavljati okosnicu komunikacije koja će obuhvatiti cjelokupnu priču o
našoj zemlji kao turističkoj destinaciji i koji će biti prilagodljiv
zahtjevima tržišta”, kako je rekao direktor Glavnog ureda HTZ-a, Ratomir
Ivčić, te dodao:
“U novom su konceptu vrlo dobro istaknuti emocionalni benefiti naše
zemlje, a kako pokazuju ispitivanja na tržištima, i vizualna ekspresija
ideje je iznimno dobro prihvaćena”.
A koliko će novi slogan motivirati turiste, saznat ćemo u sezoni
koja dolazi, no, zasada je već inspirirao brojne korisnike Twittera čije
se komentare i interpretacije, kojih je sve više, mogu pratiti pod
hashtagom #HTZslogan.
koja dolazi, no, zasada je već inspirirao brojne korisnike Twittera čije
se komentare i interpretacije, kojih je sve više, mogu pratiti pod
hashtagom #HTZslogan.
Sve u svemu, Twitteraši novom sloganu nisu naklonjeni pa je tako
originalna verzija slogana umjesto “Croatia. Full of life.” dobila
prijedloge tipa “Croatia. Full of jad.”, a ima i dužih sugestija,
primjerice “Croatia, full of your future immigrants” i slično.
originalna verzija slogana umjesto “Croatia. Full of life.” dobila
prijedloge tipa “Croatia. Full of jad.”, a ima i dužih sugestija,
primjerice “Croatia, full of your future immigrants” i slično.
Jedan od prijedloga, također informativnog tipa kao i original,
glasi “Croatia full of corruption”, a ima i introspektivnih – “Croatia.
Fulao sam life”. Neki su pak kombinirali novi i stari slogan čime smo
dobili “Croatia, full of life, as it once was”, a neki su mudro
zaključili: “Hrvatska, jer i loš slogan je reklama”.
glasi “Croatia full of corruption”, a ima i introspektivnih – “Croatia.
Fulao sam life”. Neki su pak kombinirali novi i stari slogan čime smo
dobili “Croatia, full of life, as it once was”, a neki su mudro
zaključili: “Hrvatska, jer i loš slogan je reklama”.
Baš kao što je na predstavljanju novog slogana istaknuo ministar
turizma, Darko Lorencin, “odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja
samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o
Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji”.
turizma, Darko Lorencin, “odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja
samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o
Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji”.



