
Google Glass se opet potiho počeo distribuirati, a nova
verzija ‘Enterprise Edition’ je sklopiva, vodootporna i spremna za
korištenje u industriji i na radnim mjestima, radije negoli za privatne
svrhe.
Wall Street Journal saznaje kako je Glass u novom izdanju namijenjen
korištenju u zdravstvu, energetici i proizvodnim pogonima, a dok je
dizajnom sličan prvoj Explorer verziji, ne uključuje isti okvir, već
poseban sustav namijenjen smještanju na različite naočale.
Verzija za potrošače je još uvijek daleko od gotove – najmanje godinu
dana, navodi Wall Street Journal. Stvar je, barem trenutno, sušta
suprotnost marketinškom spektaklu s padobrancima koji su uletjeli na
Googleovu konferenciju 2012. godine. Novi plan je tiha distribucija
developerima koji će kreirati aplikacije namijenjene poslovnim
okruženjima različitih vrsta. Cilj ‘Enterprise Edition’ izdanja je imati
poduzeća koja se služe tim gadgetom do jeseni.
Do sada poznate informacije govore o tome kako je Google u najsvježijim
planovima iz 2014. za svoj postojeći Glass namijenjen potrošačima
namjeravao određene dorade, a div iz Mountain Viewa je navodno kupio i
brojne lokacije na kojima bi se nosivi gadget prodavao. Negdje oko
prosinca prošle godine od toga se potpuno odustalo uslijed neplanirano
loših rezultata i percepcije javnosti usmjerene na privatnost.
U konačnici, Google još uvijek sprema verziju namijenjenu potrošačima,
no ona je prestala biti prioritetom. Nadaju se kako će s vremenom briga o
privatnosti splasnuti dovoljno da se nova verzija za potrošačko tržište
bolje ‘primi’.



