
Poslovna društvena mreža LinkedIn pohvalila se vrlo dobrim rezultatima poslovanja u drugom kvartalu 2015. godine.
U
tom razdoblju LinkedIn je imao 380 milijuna korisnika, što je rast u
odnosu na 364 milijuna korisnika koliko je ova društvena mreža imala u
prvom kvartalu 2015. godine.
Što se tiče financijskih podataka,
oni su nadmašili očekivanja analitičara. Prihodi LinkedIna su u drugom
kvartalu iznosili 711,7 milijuna $, što je rast od 33% na godišnjoj
razini.
LinkedIn je poprilično intenzivirao svoje poslovanje baš
tijekom drugog kvartala, najavio je kupovinu servisa specijaliziranog
za edukaciju Lynda.com za iznos od 1,5 milijardi $, predstavio
aplikaciju Elevate putem koje zaposlenici tvrtke mogu dijeliti zanimljiv
sadržaj o svojoj tvrtci na društvenim mrežama, ponovno pokrenuo
aplikaciju za prikazivanje vijesti Pulse te učinio dostupnim kod svojeg
analitičkog softvera Pinot.
Također, na LinkedInu se trenutačno
može pronaći 4 milijuna oglasa za posao, dok je prije godinu dana bilo 1
milijun takvih oglasa.



