
Volkswagenu je u ovom trenutku svaki pozitivan PR
dobrodošao. Odbor tvrtke je stoga odlučio kako će za buduće modele
vozila poseban fokus biti na električnim modelima, a smanjit će se i
investicije, za čak milijardu eura godišnje.
Upravni odbor Volkswagen Group je otkrio kako će se proizvodni procesi
pojednostavniti za rezanje troškova, a posebna pažnja će se dati
modularnim električnim platformama. Budući planovi tvrtke tako su vezani
uz ‘reorijentaciju strategija vezanih uz dizelske motore’.
AutoExpress.co.uk piše kako to u praksi znači pojavu nove MEB Modular
Toolkit ‘platforme’, koja će predstavljati standardizaciju električnih i
plug-in hibridnih vozila. Oni bi pak trebali stići u svim
mogućim izvedbama vozila. MEB Toolkit će osigurati korištenje
električnih tehnologija na svim vozilima, neovisno o skupini u koju
spadaju – uz domet od 240 kilometara pa sve do 500 kilometara na jednom
punjenju.
Tako je napomenuto da će i nadolazeći Phaeton biti potpuno električni
model s hrpom integriranih tehnologija, uz domet od 300km – koji se
očekuje i za niz drugih električnih vozila i hibrida.
Ovakvi potezi, očekivano, znače i kako će se u VW-u odviti drastični
rezovi. To posebno vrijedi za projekte koji stvaraju gubitke, poput
razvoja sljedeće generacije Bugatti Veyrona.



