
Intel i Microsoft na brzinu su udružili snage s tri vodeća
proizvođača osobnih računala – Hewlett-Packardom, Dellom i Lenovom – u
novoj oglašivačkoj kampanji koja bi nas trebala uvjeriti da su PC-ji još
uvijek važni i relevantni.
U kampanji pod sloganom ‘PC Does What?’ (‘PC može što?’) za tisak, TV i online pojavit će se šefovi marketinških odjela navedenih tvrtki.
Osmišljena je za tržišta Kine i Sjedinjenih Država ne bi li kupcima
stavila do znanja kako najnoviji modeli PC-ja mogu puno više toga nego
stroj koji vjerojatno koriste kod kuće ili na poslu.
Pri predstavljanju svoje nove obitelji čipova iz Intela su poručili da u svijetu ima 500 milijuna PC-ja starih pet godina i više.
To što Intel, Microsoft, HP, Dell i Lenovo žele prodati više osobnih
računala i nije neka vijest. No jest to što prvi put zajednički
nastupaju s marketinškom kampanjom.
Povijesno gledano, glavninu oglašavanja u industriji PC-ja držali su
Intel i Microsoft, čije su profitne margine daleko veće od onih koje
ostvaruju proizvođači hardvera. Obično su pritom surađivali s
pojedinačnim proizvođačima, ne sa skupinom njih.
Nije teško pogoditi što ih je natjeralo na zajedničku akciju. Prodaja
PC-ja i dalje bilježi pad, a kupci se sve više okreću drugim uređajima,
kao što su pametni telefoni, tableti i televizori. U IDC-u očekuju da će prodaja pasti za više od osam posto i neće se stabilizirati sve do 2017.
Većina novca za kampanju stići će iz Intelove i Microsoftove blagajne,
iako će i Dell, HP i Lenovo dati svoj doprinos. Nije poznato koliko će
potrošiti, ali možemo očekivati da iznos neće biti mali. Ipak je to
industrija koja okrene 300 milijardi dolara godišnje.



