Mogu li oglasi spasiti osobna računala

Intel i Microsoft na brzinu su udružili snage s tri vodeća
proizvođača osobnih računala – Hewlett-Packardom, Dellom i Lenovom – u
novoj oglašivačkoj kampanji koja bi nas trebala uvjeriti da su PC-ji još
uvijek važni i relevantni.

U kampanji pod sloganom ‘PC Does What?’ (‘PC može što?’) za tisak, TV i online pojavit će se šefovi marketinških odjela navedenih tvrtki.

Osmišljena je za tržišta Kine i Sjedinjenih Država ne bi li kupcima
stavila do znanja kako najnoviji modeli PC-ja mogu puno više toga nego
stroj koji vjerojatno koriste kod kuće ili na poslu.

Pri predstavljanju svoje nove obitelji čipova iz Intela su poručili da u svijetu ima 500 milijuna PC-ja starih pet godina i više.

To što Intel, Microsoft, HP, Dell i Lenovo žele prodati više osobnih
računala i nije neka vijest. No jest to što prvi put zajednički
nastupaju s marketinškom kampanjom.

Povijesno gledano, glavninu oglašavanja u industriji PC-ja držali su
Intel i Microsoft, čije su profitne margine daleko veće od onih koje
ostvaruju proizvođači hardvera. Obično su pritom surađivali s
pojedinačnim proizvođačima, ne sa skupinom njih.

Nije teško pogoditi što ih je natjeralo na zajedničku akciju. Prodaja
PC-ja i dalje bilježi pad, a kupci se sve više okreću drugim uređajima,
kao što su pametni telefoni, tableti i televizori. U IDC-u očekuju da će prodaja pasti za više od osam posto i neće se stabilizirati sve do 2017.

Većina novca za kampanju stići će iz Intelove i Microsoftove blagajne,
iako će i Dell, HP i Lenovo dati svoj doprinos. Nije poznato koliko će
potrošiti, ali možemo očekivati da iznos neće biti mali. Ipak je to
industrija koja okrene 300 milijardi dolara godišnje.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest