
Nintendova igra poharala je App Store u prva četiri dana zabilježivši teško dostižan broj preuzimanja
Nintendo se pohvalio velikim uspjehom svoje nove mobilne igre
Super Mario Run, javlja
Bug. U priopćenju za medije naveli su kako je ova igra
oborila sve rekorde App Storea za nove aplikacije – u prva četiri
dana nakon lansiranja (15. prosinca), igru je na svoj iPad ili
iPhone preuzelo preko 40 milijuna ljudi diljem svijeta. Osim
toga, Super Mario Run zasjeo je na vrh ljestvice besplatnih igara
u 140 zemalja, dok je u 100 zemalja ušao u top 10 “grossing”
igara – onih koje svojim izdavačima zarađuju novac.
Iz Nintenda poručuju da će i dalje nastaviti s istom politikom
naplate aplikacije. Ona će ostati besplatna za preuzimanje i bez
plaćanja bit će moguće odigrati 3 razine. Nakon toga plaća se
cijena od 9,99 dolara koja omogućava neograničeno igranje svih
razina zauvijek.
Reakcije korisnika, kojih je očito mnogo, ipak nisu pretjerano
pozitivne. Na App Storeu se može naći mnoštvo recenzija u kojima
se kritizira činjenica da se igra oglašava kao besplatna, a
zapravo se nakon kratkog igranja istu mora platiti. Više od
polovice igrača Super Mariju je dalo tek jednu zvjezdicu pa je
prosječna ocjena ove hit-aplikacije trenutačno oko 2,5 od mogućih
5 zvjezdica.
Isto tako, nije poznato koliko je korisnika od spomenutih 40
milijuna odigralo tri besplatne razine i potom igru jednostavno –
izbrisalo.



