
Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF pozvali su u utorak
roditelje, skrbnike i učitelje iz cijele Hrvatske na korištenje portala
‘medijskapismenost.hr’, namijenjenog svima “kojima je stalo da se djeca i
mladi sigurnije kreću kroz svijet medija”.
AEM i UNICEF ih pozivaju da
se pridruže portalu o “abecedi 21. stoljeća” i saznaju kako bolje
razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s
djecom, a njihovu kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni
internetski portali.
Portal ‘medijskapismenost.hr’ obrađuje teme kao što su sigurnost na
internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji
razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim
svakodnevnim situacijama. Portal je nastao kao drugi dio kampanje za
podizanje medijske svijesti “Birajmo što gledamo”.
“U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u
kojem za medije više ne postoje granice, cilj nam je pružiti informaciju
o tome što su mediji i kako oni djeluju. Vjerujemo da možemo osnažiti
odrasle i pružiti im nove teme i alate u poučavanju djece, koja bi
trebala naučiti vrednovati i kritički promišljati medijske sadržaje, a
kako bi se zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov
razvoj”, ističu na portalu.
U stvaranju sadržaja portala sudjeluju, među ostalima, Akademija
dramske umjetnosti, zagrebački Fakultet političkih znanosti, Hrvatski
audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez, a kao gosti kolumnisti za
portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski
stručnjaci i psiholozi.
Član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović ističe da
kampanjom žele potaknuti roditelje i učitelje da jačaju svoja znanja o
medijskoj pismenosti, a predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić
ističe da kroz portal žele osnažiti sve one koji pomažu djeci da nauče
kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od
najranije dobi.



