
Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, objavio je
danas pokretanje “Javnih računa” koji će omogućiti tvrtkama, brandovima i
javnim osobama pristup do više od 800 milijuna jedinstvenih registriranih
Viberovih korisnika na osoban, intuitivan i dosljedan način.
Putem Javnih računa Viber sada nudi paket rješenja
za poslovne subjekte, brandove i javne osobe kako bi privukli svoju publiku
korištenjem raznih opcija razgovora 1 na 1
ili objavljivanjem na društvenim mrežama, sve na jednoj platformi.
“Na Viberu se ljudi već sigurno i slobodno povezuju sa svojim obiteljima,
prijateljima i kolegama. Danas predstavljamo način da se ljudi počnu povezivati
i s poslovnim subjektima, također”, kaže Michael Shmilov, glavni operativni
direktor Vibera. “Prvi set alata omogućit će tvrtkama pristup njihovoj publici
na Viberu, uz korištenje poruka i bogatih sučelja koja se mogu prilagoditi
raznim potrebama bilo koje tvrtke.”
Kako to funkcionira
Kao kanal koji potiče i angažman i osobne veze, Javni računi mogu se
koristiti u prodajnim, marketinškim i timovima za podršku, za objave i ostalo.
Nakon stvaranja Javnog računa, administrator i sudionici dobivaju alate za
prikladnu komunikaciju na jednostavan, izravan i personaliziran način sa svojom
publikom, oživljavajući osobnost branda. To uključuje mogućnost slanja poruka
njihovim sljedbenicima na nekoliko različitih načina, kao što su putem
postojećih CRM-ova, ručno putem jedan na jedan razgovora uživo ili chatbotova.
Osim toga, Javni računi nude sljedeće alate:
- Kanale za lak pronalazak tvrtki
- Izravnu integraciju preko Viberovog API-ja
- Prikladnu komunikaciju preko Javnih razgovora
Javni razgovori dostupni su danas diljem svijeta, uz partnere kao što su
TheHuffington Post, Yandex i TheWeather Channel koji će uskoro predstaviti
svoja rješenja.



