Sci-Tech

učili smo od anice pintur

Kako uloviti pažnju korisnika na društvenim mrežama?

Kako uloviti pažnju korisnika na društvenim mrežama?

Ako u 1,5 sekundi ne uspijete uloviti pažnju osobe kojoj se obraćate putem videa na društvenim mrežama -Faceu, Instagramu, Youtubeu, Tik Toku - piši kući propalo! Ovo je samo jedan od podataka koji smo doznali na izuzetno korisnom susretu u sklopu projekta InfoRoom u Zadru.

Udruge su u dvorani Gradske knjižnice Zadar u subotu imale priliku educirati se o digitalnim vještinama (besplatno!) pod mentorstvom Anice Pintur (404 agency), koja je sudionike provela kroz teoretski i praktični dio uz vježbu izrade logotipa i contenta u popularnom Canva programu.

Canva je brz i jednostavan web alat za grafički dizajn. Namijenjen je osobama koje nemaju skupocjene alate niti znanje kako se njima koristiti ali bi svojim prezentacijama, posterima i infografikama željeli dati profesionalni izgled. Alat omogućava unaprijed definirane predloške (poster, čestitka, infografika, prezentacija, objava na društvenoj mreži i slično) kao i mogućnost definiranja vlastitih dimenzija. 

Pintur nam kaže kako je Tik Tok najpopularniji među mladima, ali sam "dobri stari Facebook" i dalje je vodeća društvena mreža. 

Pojasnila nam je detalje oko objave sadržaja na Instagramu, s posebnim naglaskom na isticanje hashtagova, osmišljavanje vlastitog (npr. #udrugaZeleniZadar), te nas vodila kroz sve opcije koje ova popularna platforma nudi, poput objave storyija, reelsa, izrade skice za buduću objavu, uređivanje sadržaja obogaćenjem s kvizom, pitanjem, glazbom, hiperlinkanjem i navođenjem na primjerice našu web stranicu, itd.

Manje je uvijek više, poruka je Pintur, koja je istaknula i kraticu AIDA - često korištenu u osmišljavanju sadržaja za digitalne medije - Attention, Inspiration, Desire, Action!

Preporučila je o korištenje emojija kojima se može i sam dug sadržaj skratiti i ipak pomalo preći na ležerniju stranu pri objavi.

Kada je riječ o tzv. "Ton of voice", Pintur je kazala kako je ponekad najbolje znati što NE želite - primjerice, biti zabavan ali ne ironičan ili biti stručan ali ne preznanstveno orjentiran.

Projekt pod nazivom Izgradnja sustavne podrške organizacijama civilnog društva odobren je za financiranje iz Europskog socijalnog fonda te od Ureda za udruge RH.

InfoRoom je rezultat ovog projekta koji provodi udruga ZOE kao nositelj, uz podršku Grada Zadra kao partnera. Projektni cilje je osigurati potporu neformalnim građanskim inicijativama i malim organizacijama, kako bi osnažile svoje kapacitete za rješavanje lokalnih problema kroz pripremu, financiranje i provedbu projekata iz lokalnih, nacionalnih ili EU izvora te se dalje strateški razvijale.

InfoRoom je središnja informativna točka za sustavnu podršku organizacijama civilnog društva (OCD) koja će djelovati u sklopu Centra za suvremenu kulturu, umjetnost i mlade Zadar.


Reci što misliš!