Sci-Tech

tihi mod

Instagram uveo promjene za bolje upravljanje sadržajem

Instagram uveo promjene za bolje upravljanje sadržajem

Iz Mete su na službenom blogu najavili dvije nove opcije koje će biti dostupne korisnicima Instagrama.

Instagram je prošlog tjedna najavio nove opcije koje bi trebale omogućiti bolje upravljanje sa sadržajem koji se prikazuje korisnicima te omogućiti utišavanje obavijesti.

Prva promjena, jasno je, nastala je zbog pritiska na platformu zbog načina na koji ova mreža djeluje na tinejdžere, a što je otkriveno zahvaljujući zviždačici i bivšoj zaposlenici tvrtke Frances Haugen.

Ta opcija omogućit će korisnicima da sakriju sve objave s određenim pojmovima koje ne žele da im se prikazuju – npr. one koje sadržavaju pojmove “dijeta”, “mršavljenje” i slično jer takve objave često imaju negativan učinak na njih. Osim srama zbog vlastitog izgleda (što pogoršava mentalno stanje mladih), takve objave mogu sadržavati i zdravstveno opasne savjete, javlja Zimo.

Kako je pokazao izvještaj Haugen, čak dvije trećine tinejdžerica koje se ne osjećaju ugodno u svojim tijelima, osjećaju se još gore nakon korištenja Instagrama, pri čemu neke od njih čak imaju i suicidalna razmišljanja.

Tvrtka je još 2021. godine predstavila roditeljske kontrole za ovu platformu te su omogućili i filtriranje privatnih poruka s listom potencijalno opasnog sadržaja. Sada je ta opcija proširena i na sam feed te se korisnicima neće prikazivati sadržaj koji im se iz određenog razloga ne sviđa, odnosno može biti opasan po njih.

Druga opcija je tzv. “tihi mod” odnosno tihi način rada čijom će se aktivacijom onemogućiti prikazivanje obavijesti s Instagrama, kao i privatnih poruka, a pošiljatelj poruke dobit će automatsku obavijest o aktiviranom tihom modu. Instagram će i sam slati obavijesti korisnicima koji provode previše vremena unutar aplikacije da je vrijeme za utišavanje Instagrama, pri čemu će se ponajviše fokusirati na tinejdžere.

Kako su objavili na službenom blogu Mete, opcija tihog moda na Instagrama već je dostupna ne nekoliko tržišta – u SAD-u, Velikoj Britaniji, Irskoj, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu te se nadaju kako će u uskoro biti dostupna i na drugim tržištima.


Reci što misliš!