Sci-Tech

tehno novosti

Google uvodi jednostavnu značajku za praćenje paketa

Google uvodi jednostavnu značajku za praćenje paketa
Igor Kralj/PIXSELL

Više nećete morati otvarati poruku koja vas obavještava o skorašnjem dolasku paketa niti posjećivati posebnu stranicu na kojoj možete vidjeti procijenjen dan dostave.

Google u Gmail uvodi značajke za praćenje pošiljki uz pomoć koje će korisnicima pokušati olakšati provjeru dostave dok pregledavaju emailove. Kompanija navodi da će korisnici uskoro vidjeti ‘jednostavan i koristan pregled svih paketa u dolasku unutar ulaznog kaslića’, prenosi tportal.hr.

Značajka bi svima postati dostupna tijekom idućih nekoliko tjedana.

Gmail će tako pokazati datum dolaska dostave na listi emailova ako jedan od njih sadrži te informacije, što znači da nećete morati otvarati poruku da biste provjerili datum i vrijeme dolaska. Ako uđete u poruku, tamo ćete pronaći karticu sa sažetim informacijama. Dobra vijest oko nove značajke također je da se ona, na sreću, može isključiti.

Google navodi da će Gmail također moći poslati obavijest ako dođe do bilo kakve odgode te korisniku te informacije dostaviti na vrh liste mailova. Obavijesti o kašnjenju će, doduše, postati dostupne tek kasnije, odnosno ‘tijekom idućih nekoliko mjeseci’.

Najovija će značajka, barem za početak, raditi u SAD-u, a Verge naglašava da bi informacije o paketima mogli izostaviti one iz Amazona koji, kako stvari stoje, ne šalje informacije o dostavi unutar mailova jer ne želi da Google informacije o kupovini koristi za izradu personaliziranih reklama.

Nemogućnost praćenja Amazonovih pošiljka Vergeu je potvrdio Googleov glasnogovornik Madison Veld, naglasivši da će značajka uključiti samo ‘trgovce koji su odlučili sudjelovati u programu’. Značajka također neće raditi ako u mailu ne stigne odgovarajuća šifra za praćenje.

Postavlja se pitanje koliko se ugodno osjećamo znajući da jedna od najvećih reklamnih kompanija na svijetu nudi opciju da umjesto nas prati vrijeme dolaska stvari koje smo kupili u online dućanima.


Reci što misliš!