Sci-Tech

Znate li zašto je SEO važan za vašu tvrtku?

Znate li zašto je SEO važan za vašu tvrtku?

Ako ste se ikada upustili u razgovor o digitalnom marketingu, vjerojatno ste čuli kako svi spominju SEO. Čak i ako ne znate što je to točno, znate da ima neke veze s tražilicama, no ne znate kako točno “taj SEO” utječe na vaše poslovanje. U ovom članku ćete doznati osnovne stvari i napokon ustanoviti što je SEO i zašto je važan za poslovanje vaše tvrtke.

SEO je skraćenica od Search Engine Optimization. Pojednostavljeno rečeno, ako je vaša internetska stranica SEO optimizirana, više ljudi će je vidjeti na internetu. Veća vidljivost stranice povećava broj posjeta, a veći broj posjeta povećava vaše šanse da svoj proizvod ili uslugu ponudite i pružite većem broju ljudi. 

U praksi bi to izgledalo otprilike ovako: potencijalni klijent upisat će u tražilicu problem koji želi riješiti ili uslugu koju traži, možda i proizvod koji mu treba. Vama je u interesu da se vaša stranica koja nudi rješenje problema, uslugu ili proizvod nađe pri vrhu rezultata pretraživanja i nadmaši konkurenciju koja nudi isto što i vi.

Što se nalazite niže u rezultatima pretraživanja, to su vam manje šanse da dobijete novog kupca ili korisnika usluga.

SEO je također važan alat koji gradi svijest o robnoj marki, pomaže pri izgradnji odnosa s potencijalnim klijentima i pomaže vam da se pozicionirate kao pouzdan stručnjak u svom području, a važan je element optimizacije sadržaj koji pomaže da dođete do publike i privučete je.

Zašto je sadržaj važan?

Recimo da imate tvrtku koja se bavi prodajom autodijelova i želite povećati broj ljudi koji koristi vaše usluge. Na vašoj internetskoj stranici nalazi se mnoštvo savjeta i blogova o održavanju i dijagnosticiranju učestalih problema s kojima se susreću vlasnici automobila. Kada osoba koja ima problem sa svojim limenim ljubimcem želi doznati kako ga riješiti, odgovor bi mogla pronaći baš na vašem blogu, a vi biste mogli izgraditi odnos s tom osobom jer ste joj pružili vrijednu informaciju. Kad dođe vrijeme da ta osoba odveze automobil na servis ili promijeni zamjenski dio, baš vi ćete joj prvi pasti na pamet jer ste joj pružili vrijednu informaciju u trenutku kad joj je trebala. Tako se gradi povjerenje.

Vaš sadržaj ne mora biti samo u formi bloga, no bitno je da on bude edukativan, zanimljiv i relevantan. On može biti i u formi web-stranice, videozapisa, infografike, objave na društvenim mrežama…

Osim vrijednog sadržaja na vlastitoj web stranici ili društvenim mrežama, dobro je uključiti i off-site SEO, odnosno koristiti platforme koje nisu vaša web-stranica, ali vas spominju.

Glavna tehnika koja se koristi za off-page optimizaciju jest izgradnja povratnih veza (back link) budući da kvalitetne povratne veze s vanjskih stranica na vašu upućuju tražilice na to da je vaša stranica vrijedna i kvalitetna. Tako će biti istaknuta vrijednost i relevantnost vaše stranice i naći ćete se pri vrhu rezultata pretraživanja.

Koji je utjecaj SEO-a na poslovanje vaše tvrtke?

Jedna od najvažnijih funkcija SEO optimizacije jest povećanje vidljivosti, što znači da će to olakšati potencijalnim klijentima da vas pronađu kada traže ono što vi nudite. Vidljivost je izravno povezana s vašim pozicioniranjem u rezultatima pretraživanja.

Što ste više pri vrhu rezultata pretraživanja, veća je vjerojatnost da će vas potencijalni klijenti vidjeti i kliknuti na vašu web-lokaciju, stoga je taj dio ključan za povećanje organskog ranga i prometa stranice. Što više ulažete u SEO optimizaciju, imat ćete bolju vidljivost i brže ostvariti jedan od glavnih ciljeva – povećani web promet.

Dakle, ako želite da više ljudi pronađe vašu web-stranicu putem tražilice, onda morate koristiti SEO prakse koje će vam pomoći da se rangirate što bliže prvom mjestu u rezultatima pretraživanja.


Reci što misliš!