Sci-Tech

#društvenemreže

Stiže Instagram Reels - konkurent TikToka

Stiže Instagram Reels - konkurent TikToka

Facebook se priprema lansirati Reels za Instagram, video značajku poput TikToka.

Facebook je  pokrenuo interno testiranje Reels video značajke još 2019. godine, a posljednjih mjeseci proširili su testiranja među korisnicima Instagrama  u  Brazilu, Francuskoj i  Njemačkoj. U Indiji se servis pojavio početkom srpnja, nakon što je vlada blokirala 58 kineskih aplikacija, uključujući TikTok.

Što nudi Instagram Reels? 

Instagram Reels  omogućuje  objavljivanje  videozapisa u trajanju od oko 15 sekundi, uključujući glazbu i druge zvukove. Osim  toga, poput TikToka,   nudi niz alata za uređivanje, prilagođavanja brzine videozapisa i ugrađen glazbeni katalog.

Ova nova značajka nudi i različite AR efekte kojima se daje jedinstveni dodir sadržaju. Kao i Tik-Tok, Instagram Reels nudi mogućnosti pregleda, brisanja, ponovnog snimanja i prilagođavanja videozapisa. Gotovi videozapisi mogu se postaviti u glavni feed. 

Najznačajnija sastavnica Reels je mogućnost odabira publike. Za razliku od ostalih Instagram priča, korisnici mogu dijeliti Reels u odjeljku Explore kako bi povećali svoj domet i učinili ga viralnim.  

Zahvaljujući   popularnosti Instagrama,  ima priliku privući  ogroman broj korisnika  iako su  rivali  sve aktivniji uključujući Dubsmash, Byte,Triller i Likee. Snapchat je također započeo s testiranjem značajki poput TikToka za  video sadržaj, a YouTube pokreće manji testni program.

Osim toga, SAD ozbiljno razmatra mogućnost blokiranja kineske aplikacije zbog kršenja pravila za obradu osobnih podataka  jer TikTok je vrlo popularan.  Ima više od dvije milijarde globalnih preuzimanja i procijenjenu američku korisničku bazu od čak 80 milijuna fanova.

Točan datum kada će Reels osvanuti  u novom području unutar Instagram aplikacije na globalnoj razini nije poznat,  ali  trebao  bi biti  jedan od  dana u kolovozu.


Reci što misliš!