#društvenemreže
TikTok ima više od 2 milijarde preuzimanja dnevno
Proizvođači pametnih telefona su ozbiljno pogođeni prodajom zbog pandemije Covid-19, ali davatelji digitalnih usluga uvelike profitiraju. Jedan od njih je TikTok.
TikTok čudesno raste. Prema analitičkoj tvrtki Sensor Tower, platforma je u samo nakon nekoliko mjeseci vrtoglavo povećala novi broj korisnika i postigla 315 milijuna preuzimanja u prvom tromjesečju 2020. godine. Prema statističkim podacima , TikTok je službeno postigao ukupno 2 milijarde preuzimanja na Android i iOS platformi.
Što se tiče zemalja u kojima ima najviše preuzimaju to su Kina, Indija i Sjedinjene Države. Ali aplikacija dobiva na popularnosti u drugim zemljama, posebno u Rusiji. Osim toga poznato je da najveći dio prihoda ByteDance-a, TikTok-ove kompanije, dolazi s Appleove iOS platforme u iznosu do 435,3 milijuna USD, dok Android ima samo 21,4 milijuna USD.
Takav porast je razumljiv. Zbog karantene koja je uvedena u mnogim zemljama, ljudi imaju više slobodnog vremena, dosadno im je sjediti kod kuće i komunikaciju su zamijenili glasnici i društvene mreže. A na pozadini pandemije ne raste publika samo TikTok-a. Primjerice, u ožujku se broj registracija korisnika na Snapchatu povećao za 745 %, Facebook, Messenger, Instagram ili WhatsApp imali su na kraju prvog tromjesečja 2,99 milijardi korisnika.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!