Sci-Tech

#koronavirus

I Facebook dijeli podatke o lokaciji svojih korisnika u borbi protiv COVID-19

I Facebook dijeli podatke o lokaciji svojih korisnika u borbi protiv COVID-19

Google nije jedina tehnološka tvrtka koja je daje podatke o lokaciji svojih korisnika u borbi protiv širenja COVID-19 . Facebook također dijeli podatke u zbirnom i anonimnom obliku o lokaciji svojih korisnika s akademskim i neprofitnim istraživačima.

Ideja je bolje razumijevanje širenje COVID-19 virusa i pronalaženja  mjesta gdje su rizici širenja vjerojatno najznačajniji.

Koje podatke daje Facebook  za istraživanje?  

Facebook ima  alat pod nazivom  "Karte za prevenciju bolesti"  (Data for Good ) koji se koristi od 2019.  godine za  zdravstvene krize kako bi se dobio uvid gdje se  ljudi kreću i koliko često se susreću jedni s drugima. 

Osim podataka o lokaciji korisnika u 169 zemalja širom svijeta, koji su lišeni identifikacijskih podataka,  karte  povlači i druge podatke iz drugih izvora  uključujući modelirane popisne podatke i satelitske snimke. 

Kombinirajući ove javno i komercijalno dostupne skupove podataka s Facebook  AI mogućnostima, oni su 3 puta detaljniji od bilo kojeg drugog izvora.  Međutim,  Facebook nije objavio koliko  od  2,5 milijardi njihovih korisnika dijeli svoju lokaciju s tvrtkom na   pametnim telefonima i  gdje bi karte mogle biti reprezentativan uzorak.

Tko su korisnici podataka?

Korisnici   Facebookovog alata Karte i podataka  u  proučavanju  širenje  COVID-19 su znanstvenici sa Sveučilišta  Johns Hopkins,  Harvard School of Public Health,  Nacionalnog sveučilište Tsing Hua u Tajvanu, Sveučilišta Pavia u Italiji, Londonska škola higijene i tropske medicine i Direct Relief  - neprofitna organizaciju sa sjedištem u Južnoj Kaliforniji  usmjerena na mobiliziranje medicinskih resursa za pomoć ljudima u kriznim situacijama.  Svoje rezultate istraživanja  dijele samo s lokalnim vlastima,  ali ne dijele neobrađene  podatke.

Eto,  tech tvrtke su jedni od ključnih   igrači u odgovoru na korona virus. I naravno #ostanidoma!


Reci što misliš!