Sci-Tech

#doznajemo

AMD daje podršku Raytracing implementaciji kroz Vulkan API

AMD daje podršku Raytracing implementaciji kroz Vulkan API

Khronos Group, nezavisno tijelo koje upravlja razvojem najznačajnijeg multiplatformskog grafičkog API-a niskog nivoa - "Vulkan", objavio je službenu podršku za implementaciju Raytracing proširenja ovog multiplatformskog API-a.

Raytracing je tehnika 3D renderinga koja realno simulira kako se zraci svjetlosti odbijaju ili presijecaju geometriju scene, njihovu interakciju s materijalima i drugim svjetlosnim izvorima kako bi stvorili foto realistične slike. Široko se koristi u filmskoj industriji i drugim visoko-zahtjevnim 3D produkcijama, a s novim mogućnostima Vulkan API-a, počinje biti praktičan za aplikacije i igre u stvarnom vremenu.

Vulkan Ray Tracing (VRT) krajnje transparentno implementira koherentni Raytracing okvir u grafički API niskog nivoa, omogućavajući fleksibilno spajanje rasterizacije i ubrzavanja Raytracinga. Vulkan Ray Tracing je dizajniran da bude hardverski agnostičan i tako može se ubrzati na postojećim GPU računskim resursima i posvećenim Raytracing jedinicama, ako postoje unutar GPU-a.

Vulkan Ray Tracing sastoji se od niza Vulkan, SPIR-V i GLSL ekstenzija, od kojih su neke opcione. Primarno proširenje VK_KHR_ray_tracing pruža podršku za izgradnju i upravljanje strukturom ubrzanja, praćenje stanja i statusa Raytracing sjenčenja i globalnih Raytracing upita za isprepletano sjenčenje. VK_KHR_pipeline library omogućava skup programskih procedura sjenčenja koje lako mogu biti povezane sa Raytracingom.

VK_KHR_deferred_host_operations omogućuje intenzivne operacije upravljačkog softvera, Raytracing kompajliranje ili CPU akceleraciju gradivnih struktura.

Povodom omogućavanja Raytracinga kroz Vulkan grafički API, AMD-ov stariji potpredsjednik, gdin. Andrej Zdravković, koji je zadužen za sav AMD-ov softverski razvoj, je izjavio:

"Standardizacija Raytracinga u Vulkan API-u je važan korak ka omogućavanju Raytracing dostupnosti na širokom rasponu uređaja, kao i omogućavanju programerima da u potpunosti koriste ovu tehnologiju. AMD će pružiti podršku za sve glavne mogućnosti ovog API proširenja, uključujući "ray shading", "ray queries" i CPU akceleraciju upravljanja strukturom. AMD će blisko raditi s programerima kako bismo osigurali izvrsne performanse naše implementacije Vulkan RayTracinga; ovi napori će nam omogućiti da krajnjim korisnicima pružimo još vizualno impresivniju grafiku na AMD Radeon  GPU-ovima"


Reci što misliš!