#poslovanje
LG Electronics posluje jako dobro unatoč gubicima mobilne divizije i proizvodnje displeja
LG-jeva financijska izvješća gotovo se ne mijenjaju. U četvrtom tromjesečje 2019. korejski gigant u cjelini posluje dobro, ali mobilni odjel i proizvodnja displeja su u gubitku.
LG je ostvario 13,65 milijardi USD prihoda i operativnu dobit korporacije koja je porasla na 86,5 milijuna USD u odnosu na prethodno treće tromjesečje 2019., ali to je pad od 87 %. Prema kompaniji ovaj pad nastao je uslijed ulaganja u marketing, istraživanje i razvoj za buduće tehnologije, kao i vrlo slabe prodajne rezultate mobilne divizije i troškova restrukturiranja LCD-a na OLED.
LG Electronics 4Q 2019: rezultati po odijelima
Odjel kućanskih aparata ostvario je ukupni promet 13,65 milijardi USD, što je 1,8 % više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. I zarada je iznosila 86,5 milijuna USD što je znatno više u odnosu na prethodnu godinu (+ 34,5%). LG ovako dobre rezultate duguje prije svega velikoj ponudi linije proizvoda Signature, koja zbog svog pozicioniranja na luksuznoj razini pruža proizvođaču dodatni bonus u obliku visokih prodajnih marži. Home Entertainment , praktički se nije promijenio u financijskom pogledu u odnosu na 2018. godinu. Promet u posljednjem tromjesečju iznosi 3,9 milijardi USD, a neto dobit 93,5 milijuna USD, također zbog povećanja marketinških troškova.
LG Display ima najveći gubitak u posljednjih 8 godina. Deficit je uglavnom zbog troškova restrukturiranja i prebacivanja proizvodnje s LCD-a na OLED.
MOŽDA VAS ZANIMA: Tehnički divovi u mobilnoj industriji koji su ostali u prašini
Drugi gubitnik je mobilni sektor. LG Mobile zabilježio je 1,12 milijardi USD prihoda u tromjesečju koje je završio u prosincu prošle godine, ali su izgubio 858,34 milijuna dolara. Ova brojka je ozbiljnija nego u 2018. godini, koja je bila negativna 789 milijuna USD.
Prihodi od mobilne divizije
Proizvođač ne izvještava o količini distribucije, ali prodaja je smanjena uglavnom slabom potražnjom za modelima srednjeg opsega. Glavni razlog su performanse pametnih telefona srednjeg ranga koje nisu dovoljno konkurentne na tržištu. Osim toga, u nekim regijama ponuda modela je katastrofalna. Kliknite samo na službenu web LG stranicu u Hrvatskoj i provjerite koje uređaje nude!
Međutim, čelnici tvrtke najavljuju da neće odustati od mobilnog poslovanja. LG Mobile dalje planira smanjivati troškove među kojima su i oni za marketing. Nadalje, vrhunske 5G pametne telefone prodavati će samo u Europi i Sjevernoj Americi . Na vlastitom tržištu, tvrtka će se usredotočiti na promociju “Mass Premium" 5G uređaja srednjeg ranga dostupnih većem broju ljudi.
Osim toga LG želi ciljati ODM-ove kako bi se smanjili troškovi pametnih telefona. Podsjetimo, ODM su posebne tvornice, koje osim proizvodnje uređaja brinu oko dizajna. To je strategija koju koriste mnogi veliki proizvođači poput Samsunga kako bi bili konkurentni na tržištu Kine.
Nadajmo se da će LG uspjeti u planiranom i neće završiti poput HTC-a, svog tajvanskog konkurenta.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra oprostili su se od daljnjeg igranja u regionalnoj ABA ligi nakon što su u četvrtfinalu doigravanja izgubili od podgoričke Budunosti sa 0-2 u pobjedama, u drugoj utakmici igranoj u petak u Zadru bilo je 73-80 (15-16, 18-23, 14-13, 26-28).
-
U drugoj utakmici četvrtfinala doigravanje za prvaka regionalne AdmiralBetABA lige košarkaši Zadra ugostili su u Krešinom domu pred oko 5 tisuća gledatelja momčad podgoričke Budućnosti. Puno kvalitetnija i bogatija Budućnost zasluženo je slavila rezultatom 73-80 i s 2-0 plasirala se u polufinale.
-
O kralju R'N'R-a, Elvisu Presleyu snimljeni su na deseci, ako ne i stotine dokumentarnih i igranih filmova, no što je s njegovom 'kraljicom' Priscillom?
-
Kroz fantastične svjetove, nezaboravne likove i inovativnu animaciju, animirani filmovi nastavljaju inspirirati maštu i oblikovati snove.
Reci što misliš!