Sci-Tech

#poslovanje

LG Electronics posluje jako dobro unatoč gubicima mobilne divizije i proizvodnje displeja

LG Electronics posluje jako dobro unatoč gubicima mobilne divizije i proizvodnje displeja

LG-jeva financijska izvješća gotovo se ne mijenjaju. U četvrtom tromjesečje 2019. korejski gigant u cjelini posluje dobro, ali mobilni odjel i proizvodnja displeja su u gubitku.

LG je ostvario 13,65 milijardi USD prihoda  i operativnu  dobit korporacije koja je  porasla  na 86,5 milijuna USD  u odnosu na prethodno treće tromjesečje 2019.,  ali to je pad od 87 %.   Prema kompaniji  ovaj pad  nastao je  uslijed ulaganja  u marketing,  istraživanje  i razvoj za buduće tehnologije,  kao i vrlo slabe prodajne rezultate  mobilne divizije i  troškova restrukturiranja  LCD-a na OLED.   

LG Electronics 4Q 2019:  rezultati po  odijelima

Odjel kućanskih aparata ostvario je ukupni promet  13,65 milijardi USD, što je 1,8 % više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.  I zarada je iznosila 86,5 milijuna  USD što je   znatno više u odnosu na prethodnu godinu (+ 34,5%).  LG ovako dobre rezultate duguje prije svega velikoj ponudi  linije proizvoda Signature,  koja zbog svog pozicioniranja  na  luksuznoj  razini pruža proizvođaču dodatni bonus u obliku visokih prodajnih marži.   Home Entertainment ,  praktički se nije promijenio  u financijskom pogledu  u odnosu na 2018. godinu.  Promet u posljednjem tromjesečju iznosi 3,9 milijardi USD,  a neto dobit 93,5 milijuna USD, također zbog povećanja marketinških troškova.

LG Display  ima  najveći gubitak u posljednjih 8 godina.  Deficit je   uglavnom zbog troškova restrukturiranja i prebacivanja proizvodnje s LCD-a na OLED. 

MOŽDA VAS ZANIMA:  Tehnički divovi u mobilnoj industriji koji su ostali u prašini

Drugi gubitnik   je mobilni sektor.  LG Mobile  zabilježio  je  1,12 milijardi USD prihoda u tromjesečju  koje je završio u prosincu prošle godine, ali su izgubio  858,34 milijuna dolara.  Ova brojka je ozbiljnija nego u 2018. godini, koja je bila negativna 789  milijuna USD.

Prihodi od mobilne divizije

Proizvođač ne izvještava o količini distribucije, ali prodaja je smanjena uglavnom slabom potražnjom  za modelima srednjeg opsega.  Glavni razlog su performanse pametnih telefona srednjeg ranga koje nisu   dovoljno konkurentne na tržištu. Osim toga,  u  nekim regijama ponuda modela  je katastrofalna.  Kliknite samo na službenu web LG stranicu  u Hrvatskoj   i provjerite koje uređaje nude! 

MOŽDA VAS ZANIMA: LG obećava "faktor iznenađenja" koji će preokrenuti gubitak mobilne jedinice do 2021. godine

Međutim,  čelnici tvrtke najavljuju da   neće odustati od mobilnog poslovanja. LG Mobile dalje planira smanjivati troškove među kojima su i oni za  marketing.  Nadalje,  vrhunske 5G pametne telefone prodavati će samo u Europi i Sjevernoj Americi .  Na vlastitom tržištu, tvrtka će se usredotočiti na promociju “Mass Premium" 5G uređaja srednjeg  ranga dostupnih većem  broju ljudi.

Osim toga LG  želi ciljati ODM-ove kako bi se smanjili troškovi pametnih telefona.  Podsjetimo,  ODM su posebne tvornice, koje osim proizvodnje uređaja brinu oko  dizajna. To je strategija koju koriste mnogi veliki proizvođači poput Samsunga kako bi bili konkurentni na tržištu Kine.

Nadajmo se da  će LG  uspjeti u planiranom i neće završiti poput HTC-a, svog tajvanskog konkurenta.


Reci što misliš!