Sci-Tech

tintni pisači

Epson: vrijeme je da se IT menadžeri probude i pomirišu kavu

Epson: vrijeme je da se IT menadžeri probude i pomirišu kavu

Jednostavan prijelaz s jedne vrste tehnologije pisača na modernu alternativu može otvoriti neprocjenjive resurse u korporativnom sektoru, ublažavajući pritisak CSR, obuhvaćajući osnovice i omogućavajući preraspodjelu resursa.

Jednostavnim odstupanjem od laserskog ispisa do Epson poslovne tintne tehnologije Europska korporacija može u potrošnji energije uštedjeti; više od milijardu Kwh, smanjiti troškove za 134 milijuna eura i smanjiti CO2 emisiju za 409 milijuna kilograma svake godine.

Ova godina  bi trebala biti glavna godina za mnoga poduzeća diljem Europe s povećanjem zakonskih zahtjeva zelenih i aktivističkim skupinama koje zahtijevaju više napora kako bi se smanjio utjecaj klime. U kontekstu, ukupna godišnja vrijednost CO2 ušteda koje bi se mogle postići ako bi se sve europske tvrtke prebacile na Epson poslovnu tintnu tehnologiju, jednake su količini koju 18 milijuna stabala može apsorbirati u godini.

U Kwh, potencijalna bi ušteda mogla biti preusmjerena za pogon flote od 1,2 milijuna električnih automobila godišnje, a u novčanom iznosu to bi moglo značiti da poslodavci širom Europe mogu financirati dodatnih 36 milijuna šalica kvalitetne kave za svoje kolege.

U posljednje četiri godine Epson poslovni tintni pisači osigurali su 56-postotni rast tržišnog udjela, pozicionirajući Epson na 29 posto ukupnog tržišnog udjela u Zapadnoj Europi, pokazuju podaci IDC-a. Ako se ovaj zamah nastavi, mogli bi se riješiti daljnji okolišni čimbenici, s korporativnim okruženjima koja mogu smanjiti otpad pisača; čimbenik koji pomaže povećanom prihvaćanju tehnologije.

Phil Sargeant iz IDC-a, tvrtke za tržišnu inteligenciju, kaže: "Posljednjih godina primjećujemo porast u broju poslovnih tintnih pisača od proizvođača kao što su Epson i HP, te u manjoj mjeri Canon i Brother. Udio za tintne pisače povećava se gotovo dva posto godišnje. Tintni su, postali temeljni glavni izbor. Sada je svaki treći uređaj prodan u uredskom okruženju poslovni tintni uređaj. Ako pogledate neka tržišta u Europi, prodor je čak 40%. "

Prema IT menadžerima koje je nedavno ispitao Epson, potreba za ulaganjem u novu tehnologiju (58 posto), smanjenje troškova (51 posto) i ulaganje u nove talente (42 posto) navode se kao prva tri poslovna pritiska na organizacije u posljednje dvije godine.5 Iako je 38 posto izjavilo da su pod velikim pritiskom radi poboljšanja CSR performansi, stroga proračunska ograničenja ostavila su 37 posto bez mogućnosti za zapošljavanje novog osoblja.

"Progresivna inovacija postignuta u posljednjem desetljeću znači da se prijelazom s naslijeđene laserske tehnologije na Epson poslovnu tintnu tehnologiju pokazala ušteda novca i zaštita okoliša, ali to omogućuje i fokusiranje na važnija područja poslovanja ili funkciju", kaže Darren Phelps, potpredsjednik poslovanja, Epson Europe. " Male promjene dijela opreme koja se često previdi može imati bitne ekološke i ekonomske rezultate, a to su prednosti koje omogućuje naša tehnologija tiskanja bez topline.

"Jednostavna promjena u tehnologiji može imati značajne koristi za ljude", kaže Phelps. "U korporacijama se rezultirajuće uštede dobivene našim inovacijama koriste za poboljšanje iskustva zaposlenika i kupaca, pomažu u pokretanju prodaje i omogućavanju novih, pametnijih načina rada."


Reci što misliš!