#poslovanje
Xiaomi želi dio flagship tržišta koji Huawei "gubi" u Europi
Tvrtkama je sve teže ostvariti rast prodaje i povećanja utjecaja u segmentu pametnih telefona i evidentno je zasićenje tržišta, ali u Europi potrošači vole mijenjati svoje uređaje.
Statistički podaci analitičke kuće Canalys, pokazali su da je Europa bila najbrže rastuća regija pametnih telefona s isporučenih 52,5 milijuna uređaja u Q3 2019. Za usporedbu, godinu dana ranije isporučeno je 48,8 milijuna mobilnih uređaja, što je 8 % manje nego u istom razdoblju ove godine.
Samsung je rangiran na prvo mjesto isporukom 18,7 milijuna mobilnih uređaja, što je stopa rasta 26 % i kontroliraju 35,7% europskog tržišta. Huawei, Apple su na drugom ili trećem mjestu, a Xiaomi na četvrtom mjestu. Najveće iznenađenje je ulazak u top pet HMD Globala koji je isporučio 0,9 milijuna uređaja i sada kontroliraju 1,8 % tržišta.
Najvišu stopu rasta imao je Xiaomi - 73 % što je u količinskom smislu, isporuka 5,5 milijuna mobilnih uređaja. Apple je doživio negativan rast, dok je Huawei imao nulti rast.
S obzirom na rast prodaje u Europi, čelnici tvrtke Xiaomi objavili su da imaju cilj u 2020. godini proboj na vrh segmenta flagship modela. U biti žele pojesti dio koji Huawei "gubi". Realno, Xiaomi ima i imat će jak utjecaj u srednjem i nižem cjenovnom segmentu, ali osvajanje europskih korisnika orijentiranih na flagship modele, mogla bi ostati samo želja, barem u pogledu bliske budućnosti.
MOŽDA VAS ZANIMA: Nemojte nasjesti na ove marketinške trikove kod odabira novog pametnog telefona
Prvi razlog je što se Huawei neće lako odreći europskog tržišta. Imaju svoje marketinške strategije i aktivnosti kako bi ostali u fokusu potrošača. Primjerice u Španjolskoj i Rusiji, čija je većina stanovnika koncentrirana u Europi, može se kupiti Mate 30 Pro iako bez Googleovih usluga. Očito ima kupaca pametnih telefona kojima nije problem ako nema pristup Googleovoj trgovini Play, igurnosnim ažuriranjima itd.
Drugi razlog je širenje utjecaja BBK grupe i njihovih brendova poput OnePlus. Ne treba smetnuti s uma niti njihove brendove vivo i Oppo, primjerice s Nex 3 i Reno 10x zoom modelima koji itekako imaju što za ponuditi u flagship segnentu. Ova dva jaka brenda već su prisutna u europskom tržištu uređajima srednjeg segmenta, no pitanje je samo dana kada će to učiniti s flagship modelima.
Izdvojeno
-
Aleksandar Petrović, 65-godišnji nekadašnji izbornik hrvatske košarkaške reprezentacije, ponovno je preuzeo Brazil, službeno je objavio tamošnji košarkaši savez na svojim internetskim stranicama.
-
Ljubitelji ljepote i strasti plesa, pripremite se za nezaboravno iskustvo jer Gruzijiski nacionalni balet Sukhishvili dolazi na pozornicu Arsenala u subotu, 20. travnja s početkom u 20 sati!
-
I ove godine u organizaciji Brdsko biciklističkog kluba Pakoštane i TZ Općine Pakoštane održati će se rekreativni MTB „Maraton Vransko jezero 2024“ i to tradicionalno 1. svibnja.
-
Sportski tereni Osnovne škole Šimuna Kožićića Benje uz odličnu navijačku atmosferu, igru i zabavu bili su poprište velikog sportsko-edukativnog Telemach Dan sporta.
Reci što misliš!