Sci-Tech

#poslovanje

Xiaomi želi dio flagship tržišta koji Huawei "gubi" u Europi

Xiaomi želi dio flagship tržišta koji Huawei

Tvrtkama je sve teže ostvariti rast prodaje i povećanja utjecaja u segmentu pametnih telefona i evidentno je zasićenje tržišta, ali u Europi potrošači vole mijenjati svoje uređaje.

Statistički podaci  analitičke kuće Canalys, pokazali su da je  Europa  bila   najbrže rastuća regija  pametnih telefona  s  isporučenih 52,5 milijuna  uređaja u Q3 2019.  Za usporedbu, godinu dana ranije isporučeno je 48,8 milijuna mobilnih uređaja, što je 8 %  manje nego u istom razdoblju  ove godine.

Samsung je rangiran  na prvo mjesto  isporukom  18,7 milijuna mobilnih uređaja, što je stopa rasta   26  % i  kontroliraju  35,7%  europskog tržišta.  Huawei, Apple su na drugom ili trećem mjestu, a  Xiaomi na četvrtom mjestu.   Najveće iznenađenje je  ulazak u top pet  HMD Globala koji je isporučio 0,9 milijuna uređaja  i sada  kontroliraju 1,8 % tržišta. 

Najvišu stopu rasta imao je Xiaomi - 73 % što je   u količinskom smislu, isporuka  5,5 milijuna mobilnih uređaja.   Apple  je doživio negativan rast, dok je Huawei imao nulti rast.

S obzirom na  rast  prodaje u Europi,   čelnici tvrtke Xiaomi objavili su da  imaju cilj u 2020. godini proboj na vrh segmenta flagship modela. U biti žele pojesti dio koji  Huawei  "gubi".  Realno,  Xiaomi ima i  imat će   jak utjecaj u srednjem  i nižem cjenovnom segmentu, ali  osvajanje europskih korisnika orijentiranih na flagship modele,  mogla bi ostati samo želja, barem u pogledu bliske budućnosti.

MOŽDA VAS ZANIMA:   Nemojte nasjesti na ove marketinške trikove kod odabira novog pametnog telefona

Prvi razlog je što se Huawei neće lako odreći   europskog tržišta.  Imaju svoje marketinške strategije i aktivnosti kako bi ostali u fokusu potrošača. Primjerice u Španjolskoj i Rusiji, čija je  većina stanovnika koncentrirana u Europi,  može se  kupiti Mate 30 Pro iako bez Googleovih usluga. Očito ima kupaca pametnih telefona  kojima nije problem ako  nema pristup Googleovoj trgovini Play,  igurnosnim ažuriranjima itd.

Drugi razlog je širenje  utjecaja BBK grupe i njihovih  brendova  poput  OnePlus.   Ne treba smetnuti s uma niti  njihove   brendove vivo   i Oppo,  primjerice s Nex 3 i Reno 10x zoom modelima koji  itekako   imaju što za ponuditi  u flagship segnentu.  Ova dva  jaka brenda   već su prisutna   u europskom tržištu   uređajima srednjeg segmenta,  no pitanje je samo dana kada će to učiniti  s flagship modelima.  

MOŽDA VAS ZANIMA:  Pet razloga zašto korištenje SD kartica na Android mobitelima nije uvijek dobra ideja


Reci što misliš!