
Mnogi mladi izbjegavaju Facebook jer su na njemu prisutni članovi njihove obitelji, što smanjuje privlačnost platforme za dijeljenje osobnih sadržaja.
Facebook danas slavi 21. obljetnicu od lansiranja. Iako je ova
društvena mreža i dalje najpopularnija na svijetu s više od tri
milijarde korisnika, njezina popularnost među mlađim generacijama
opada.
Mnogi mladi izbjegavaju Facebook jer su na njemu prisutni članovi
njihove obitelji, što smanjuje privlačnost platforme za
dijeljenje osobnih sadržaja.
Unatoč tome, Facebook ostaje dominantna platforma, posebno među
korisnicima starijim od 40 godina. Globalno, najveći rast
korisnika bilježi se u dobnoj skupini od 45 do 65 godina, iako su
i dalje najzastupljeniji korisnici između 25 i 34 godine.
Osnovan 2004. godine kao platforma za povezivanje studenata
Harvarda, Facebook se brzo proširio na druge sveučilišta, a potom
i na širu javnost. Već 2007. godine postao je najpopularnija
društvena mreža na svijetu. Danas, osim povezivanja prijatelja,
služi i kao izvor vijesti, platforma za poslovanje te prostor za
razne online zajednice.
Iako se suočava s izazovima poput širenja dezinformacija i
konkurencije drugih platformi, Facebook nastavlja prilagođavati
svoje funkcije i usluge kako bi ostao relevantan u stalno
promjenjivom digitalnom okruženju.