Sci-Tech

Instagram dobio novu značajku za IGTV koju su mnogi čekali

Instagram dobio novu značajku za  IGTV koju su mnogi čekali

Instagram je prošle godine lansirao IGTV kako bi se ubacio u video utrku, ali za dijeljenje videozapisa samo u okomitom prikazu. Ovih dana odlučili su donijeti podršku i za vodoravan prikaz videa.

Instagram je odabrao za IGTV samo okomiti prikaz jer im se učinilo da ima puno više smisla  budući da je mobilna aplikacija.  Osim toga ovaj format daje privid malo više bliskosti  osobi u kadru sa svojom publikom.

Međutim, mnogi su se žalili na nedostatak vodoravne orijentacije koja bi omogućila bolju vidljivost kada je više osoba u kadru. Instagram je poslušao te korisnike i sada aplikacija ima podršku za vodoravne  IGTV  videozapise. Naravno, način na koji se videozapis prikazuje ostaje na korisnikovom izboru. 

Naučili smo i  malo više odrasli u  prvoj godini. U susretima s kreatorima i gledateljima saznali smo  što im se sviđa - i što treba poboljšati.  To uključuje najvažniju promjenu koju smo napravili ove godine: omogućili kreatorima da objavljuju preglede IGTV videozapisa na  Instagram feedu, što   gledateljima  olakšava da lakše otkriju  videozapise.   Naposljetku, naša je vizija učiniti IGTV odredištem za video sadržaj bez obzira na način na koji je snimljen tako da se kreatori mogu izraziti kako žele,  naglašavaju razvojni programeri u Instagramu.

U daljnjoj budućnosti, najavljuju  još nekoliko promjena  na IGTV i Instagramu, kako bi  privukli nove korisnike ili zadržali postojeće.  Prema posljednjim statističkim podacima,  ove godine prihod od Instagram oglasa mogao bi doseći više od 10 milijardi dolara. 

Sada imaju milijardu aktivnih korisnika, a prve tri zemlje  u kojima ima najviše korisnika  Instagrama su Sjedinjene Države (110 M), Brazil (66 M) i Indija (64 M). Cjelokupni popis  možete pronaći ovdje.

Najveću demografsku skupinu čine muškarci u dobi od 18 do 24 godine, dok je 75 % svih korisnika u dobi od 18 do 24 godine. I naš i vaš portal eZadar je prisutan na Instagramu, pa ako nas već do sada niste zapratili, nikada nije kasno. Čekamo vas!


Reci što misliš!