tehnologija i ljepota
L’Oreal predstavio niz novih tehnologija na VivaTech u Parizu
Mnogi smatraju da je Pariz grad romantike, ljepote, umjetnosti, arhitekture, kulture i užitka. Ali je i kapital tehnologije zahvaljujući VivaTech sajmu startupova, digitalnih transformacija i inovacija. Što je ove godine pokazao L’Oreal u svojoj vjeri u moć tehnologije?
Na ovogodišnjem VivaTech L’Oreal je pokazao svoje vizije budućnosti ljepote, kroz inovacije temeljene na glasu, umjetnoj inteligenciji (AI) i proširenoj stvarnosti. Tako su za vrijeme trajanja sajma svi posjetitelji imali priliku otkriti koncept ljepote kroz četiri posebno dizajnirana L’Oréalova izložbena prostora posvećena novim tehnologijama, kreativnosti, agilnosti i personalizaciji. U svakom od tih prostora brendovi predstavili su niz personaliziranih proizvoda, digitalnih uređaja, ali i beauty usluga.
Bezgranična tehnologija
Premijerno je predstavljena usluga virtualnog savjetnika za kosu, koji putem glasovne naredbe daje profesionalne savjete za njegu. Ujedno usluga nudi korisnicima da virtualno isprobaju boju koja najbolje odgovara njihovoj osobnosti i cjelokupnom izgledu. Iza razvoja usluge stoji ModiFace, L'Oréalova kompanija koja se bavi razvojem tehnologija s proširenom stvarnošću.
U dijelu koji je bio posvećen njezi kože posjetitelji su dobili više informacija o prilagođenoj njezi te individualnim potrebama, i to zahvaljujući Vichy Skin Consult aplikaciji za otkrivanje znakova starenja te dijagnozi kože. Ovi napredni proizvodi razvijeni su kod dermatologa, u suradnji s tvrtkama ModiFace i L'Oréal Research i Innovation. Rezultat su 15 godina znanstvenog istraživanja o starenju kože u kombinaciji s AI.
Uz navedeno, La Roche-Posay razvio je aplikaciju koja analizira stanje kože uz pomoć samo jednog klika na mobitelu. Riječ je o aplikaciji EFFACLAR SPOTSCAN koja korištenjem umjetne inteligencije svakom korisniku nastoji omogućiti preciznu analizu, pravu informaciju i personalizirani savjet. EFFACLAR SPOTSCAN predstavlja najvažniju inovaciju La Roche-Posaya na putu ljepote koji je započeo s My UV Patch aplikacijom koja educira potrošače o opasnosti UV zračenja i pomaže im da se odgovornije izlažu sunčevim zrakama.
Ograničena agilnost
U ovom dijelu predstavljen je niz tehnoloških rješenja za ljepotu u pokretu koja pomažu u povećanju agilnosti i učinkovitosti u L'Oréalovoj proizvodnji.
Na primjer, prezentiran je rad Lancômeovog 3D pisača za ispis bočica koje se mogu popuniti parfemima Lancôme i Victor & Rolf u trgovinama. Osim toga, posjetitelji su također mogli isprobati Giorgio Armani Beauty prodajni aparat za virtulano isprobavanje ruževa koji je razvijen uz podršku ModiFacea.
Neograničena kreativnost
Pažnju posjetitelja posebno je privukao zid za uranjanje od 360 °, inspiriran sadržajem ljepote društvenih mreža poput slika i najrelevantnijih trendova ljepote koji se trenutno dijele na globalnoj razini.
Neograničena personalizacija
Uz naprednu tehnologiju, kreativnost i agilnost, Loréal je predstavio i proširene mogućnosti prilagodbe jedinstvenim potrebama kupaca već na prodajnom mjestu. Tako će tehnološka inovacija My Little Factory omogućiti proizvodnju personaliziranog pudera na zahtjev, dok će Lancôme Shade Finder koristeći umjetnu inteligenciju korisnicima moći preporučiti odgovarajuću nijansu pudera.
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!