#istraživanje
Internet je Hrvatima glavni izvor informacija
Većini hrvatskih građana internet je glavni izvor informacija, koriste ga gotovo svi, a i najviše ga odabiru kao medij kojemu najviše vjeruju, čak dvostruko više nego televiziju, pokazuje uz ostalo istraživanje o medijskim navikama Hrvatska u 2019. agencije Ipsos u suradnji s dnevnikom 24sata.
U tom je online istraživanju sudjelovalo nešto više od tisuću ispitanika, od kojih je 78 posto internet označilo glavnim izvorom informacija, gotovo 92 posto ga koriste više puta dnevno, pri čemu su u odnosu na prošla slična istraživanja potpuno nestale međugeneracijske granice te ga sada jednako koriste i mladi i stari.
Anketirani građani prosječno na internetu dnevno tijekom tjedna provode oko četiri sata, a vikendima i više, pri čemu gotovo sve dobne skupine koriste e-mail, dok su na drugom mjestu, za njih 82 posto, traženje korisnih informacija te za 81 posto informiranje o aktualnim događajima.
Osim e-maila, više od 79 posto u internetskoj komunikaciji koriste Messenger, a po dobnim skupinama primjetne su razlike tek u tome da stariji to koriste za tzv. ozbiljnije potrebe, poput traženje korisnih informacija i online Shoppinga, a mladi više za posjećivanje društvenih mreža, gledanje videa i slušanje glazbe.
Mreža YouTube jedna je od najpopularnijih - koristi ga čak 93 posto ispitanika, dok na Facebooku provode dnevno najviše vremena, njih 24,6 posto otprilike više od dva sata dnevno, najčešće za komunikaciju s prijateljima i obitelji.
Dominaciju interneta u Hrvatskoj među svim medijima potvrđuje i podatak da čak 88 posto ispitanika ističe kako na internetu nalazi jedinstvene informacije koje nigdje drugdje nisu dostupne, a gotovo 57 posto najviše vjeruje internetu, dvostruko više nego televiziji.
Da je internet najpouzdaniji medij smatra 54 posto anketiranih, dok je to za 28,2 posto televizija.
"Internet je najkorišteniji medij od buđenja pa kroz cijeli dan, dok TV tek nakratko preuzima primat navečer. Gledajući TV više od 40 posto ispitanika usput i surfa", ističu istraživači, dodajući da su hrvatski građani i najzadovoljniji količinom, vrstama i kvalitetom sadržaja na internetu.
Više od 70 posto ispitanika složilo se da medije prate želeći biti informirani, a 62,3 posto ih to radi kao dio dnevne rutine, dok za 59 posto mediji služe kako bi dobili objašnjenja za događaje koji utječu na njihove živote.
Dosta prate i sadržaje dnevnih novosti, ali i tu ih najviše (70 posto) prati news portale, dok ih 35,6 posto čita tiskana izdanja, a putem mobilnih aplikacija njih 23 posto.
Izdvojeno
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
-
Šampon za suho pranje ili suhi šampon često se predstavlja kao brzo i jednostavno rješenje za osvježavanje i "maskiranje" masne kose, ali mnogi koji ga koriste, posebno oni s masnijim vlasištem, ne dobiju uvijek očekivane rezultate. No, jedan jednostavan trik, koji je nedavno postao viralan na TikTok-u, mogao bi to promijeniti.
-
Postupajući po zaprimljenoj dojavi 39-godišnjeg hrvatskog državljanina da ga je noćas oko 2 sata u ugostiteljskom objektu u Širokoj ulici u Zadru fizički napao 58-godišnji hrvatski državljanin, policijski službenici su izašli na mjesto događaja gdje su postupali s ciljem utvrđivanja svih okolnosti događaja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
Reci što misliš!