Sci-Tech

#eCommerce

Instagram uvodi Checkout značajku: pomaknite se, dodirnite, kupite

Instagram uvodi Checkout značajku: pomaknite se, dodirnite, kupite
Bruce Mars from Pexels

Nakon što se Instagram neko vrijeme okrenuo prema eCommerceu razvijajući alate kako bi olakšalo kupovanje na platformi, sada su uveli Checkout, novu značajku za kupnju izravno iz mobilne aplikacije za iOS i Android uređaje.

Ovim poslovnim potezom  čini se  pokazuju sasvim jasnim što im je prioritet:  žele biti masivni proizvođač novca. 

Postoji, naravno, nekoliko značajnih uvjeta Checkout značajke u ovom trenutku. Za sada je u beta fazi, dostupna korisnicima u SAD-u i  obuhvaćeni su samo proizvodi 23 brenda ( Balmain, Prada,   H&M i  Revolve,  Nike,   Adidas,  Zara,  Kardashian makeup - Kylie Cosmetics i KKW Beauty itd.)

S obzirom na rast broja korisnika ove društvene mreže,  nema sumnje da će hrpa robnih marki biti vrlo zainteresirana oko ukljućivanja u novi proces, iako  Instagram naplaćuje 'malu naknadu' tvrtkama svaku prodaju putem platforme za pokrivanje stvari kao što su troškovi obrade kreditnih kartica i drugi troškovi vezani uz transakcije.

Kako ćete kupovati na Instagramu

Kada ugledate neki  proizvod  koji  vam se svidio u Insta feedu i  dodirnete na ekranu područje oglasa,  umjesto "Prikaži na web-lokaciji",   vidjet ćete tipku "Checkout on Instagram".   Pritiskom na ovu tipku  instantno se  otvara opcija odabira  veličine ili boje, ili neke druge karakteristike željenog proizvoda. Nakon što završite ovaj dio posla, potrebno je pokrenuti  proces plaćanja bez napuštanja aplikacije Instagrama.

Foto: Instagram press

Prilikom prve kupnje  treba unijeti svoje ime,  podatke o kreditnoj kartici (Visa, Mastercard, American Express, Discover)   ili  PayPal računu,  adresu   isporuke i  e-adresu s opcijom odabira želite li dijeliti ili ne želite dijeliti istu s prodavateljem u marketinške svrhe.  Trgovci  dobivaju samo detalje potrebne za izvršenje narudžbe,  ali ne i stvarne podatke o plaćanju.

Jednom unijeti osobni podaci biti će spremljeni za neku drugu kupnju i  tvrtka također napominje da  zbog osjetljivosti podataka možete dodati PIN za kupnju kako bi vaš Instagram postao sigurniji. Također je omogućeno primanje obavijesti o isporuci putem nove kartice "Narudžbe"  izravno na   profilu kako bi mogli  pratiti kada  pošiljka stiže do vrata.

Foto: Instagram press

Osobni i ostali podaci koje ste unijeli prilikom kupnje  bit će  upravljani i pohranjeni u matičnoj tvrtki Facebook i koristiti  samo za  Instagram. Na to se možemo samo nasmijati jer  tko danas više može povjerovati kako ih Facebook nećete koristiti drugdje u svojoj obitelji aplikacija ili prodati trećoj strani.    

Recite nam vaše mišljenje o temi. Namjeravate li kupovati putem Instagram aplikacije jednom kada Checkout značajka bude otvorena svima, ili izbjegavate sve što ima veze s Facebookom?


Reci što misliš!