Microsoft prestigao Apple i postao najvrjednija tvrtka na svijetu
Microsoft u posljednje vrijeme postiže odlične financijske rezultate te je to uz pad vrijednosti dionica Applea dovelo do toga da je sada tvrtka iz Redmonda najvrjednija na svijetu
Tijekom ljeta dosta se pisalo o Appleu kao prvoj tvrtki koja čija je vrijednost premašila bilijun američkih dolara.
Cijena Appleovih dionica tada je bila 207 dolara da bi poslije skočila na iznos od 231 dolara, no onda su predstavljeni ovogodišnji iPhonei koji čini se nisu doživjeli popularnost u javnosti koju su očekivali u tvrtki iz Cupertina (posebice što se tiče potražnje za entry-level iPhone XR modelom).
Ovog tjedna to je značajno utjecalo na Appleove financijske rezultate te vrijednost njihovih dionica pala na 172,2 dolara, što znači da je ukupna vrijednost dionica tvrtke pala na iznos od 746 milijardi dolara.
S druge strane, tu je tvrtka iz Redmonda koja u posljednje vrijeme bilježi vrlo dobre financijske rezultate te sada vrijedi 753 milijardi dolara (ponajviše zahvaljujući svojim cloud uslugama).
Dakle Microsoft je zamijenio Apple na mjestu najvrjednije tvrtke na svijetu, a očekuje se da bi i tvrtka iz Redmonda u skoroj budućnosti mogla premašiti vrijednost od jednog bilijuna dolara.
Izdvojeno
-
Joško Čagalj Jole, omiljeni splitski pjevač poznat po energičnim nastupima i zaraznom veselju, ponovno će razveseliti Zadrane na Adventu.
-
Hrvatski premijer Andrej Plenković rekao je u petak u Zagrebu da Hrvatska želi da proces dijaloga između Kosova i Srbije dovede do normalizacije odnosa i međusobnog priznanja, no njegov kosovski kolega Albin Kurti je kazao da je za to potrebna "normalna Srbija", koja trenutno nije "demokratska".
-
„Kao što pomorci, boreći se s valovima, brodom sigurno uplove u porat, tako i CTG aparat, koristeći ultrazvučne valove, pomaže pri sigurnom porodu“; tako je ravnatelj Pomorske škole Zadar, Marin Perinić, sasvim lijepo dočarao još jednu u nizu donacija svoje škole usmjerene prema Općoj bolnici Zadar, točnije Službi za ginekologiju i opstetriciju.
-
Čovjek je ključ uspjeha u turizmu - poruka je akcije "Nasmiješeno sunce" kojom su nagrađeni najuspješniji u ostvarenju protekle turističke sezone.
Reci što misliš!