nakon afere Cambridge Analytica
Facebook razvija alat za certifikaciju za oglašavanje
Facebook nije olako shvatio cijelu aferu s Cambridge Analytica jer konstantno objavljuje novitete kojima se štite korisnici, njihovi podaci te privatnost. Posljednji u nizu jest alat za certifikaciju koji traži od oglašivača potvrdu da su dobili dopuštenje za korištenje e-mail adresa korisnika koje targetiraju u svom oglašavanju
Na taj način se odgovornost prebacuje na oglašivača, piše ICT Business koji će ili biti iskren ili na svoju ruku lagati pa si eventualno stvoriti kasnije probleme. Nebitno, Facebook neće nositi teret svih svojih oglašivača kao što je dosad. Niti će više sudjelovati u dijeljenju informacija svojih korisnika, što je hvalevrijedno, ali i neviđeno od prvog dana kako postoji oglašavanje na najvećoj društvenoj mreži na svijetu.
Spomenuti alat bit će dio Facebookova Custom Audiences programa, koji dopušta oglašivačima postavljanje liste prikupljenih podataka svojih korisnika, a u to spadaju e-mail adrese. Na taj način "sparivanja" putem adresa odvija se targetiranje na društvenim mrežama. Jednostavnije, kupili ste nešto od određenog proizvođača ili ste se registrirali na njegovu web stranicu te pritom koristili e-mail adresu, ona ostaje u arhivi te se može iskoristiti za daljnje oglašavanje na Facebooku.
Odsad za tako nešto treba potvrda da su korisnici dopustili korištenje e-mail adrese u takvu svrhu. Naravno, sad će svaki od oglašivača morati mijenjati svoja pravila korištenja, kako bi zadovoljili Facebookove potrebe. I vjerojatno se ništa neće promijeniti jer malo tko ih čita, ali svejedno će cijela situacija biti daleko transparentnija no što je bila prije Cambridge Analytica afere.
Dakle, nešto se ipak mijenja na bolje. Možda ne vidimo te promjene "golim okom", ali osjetit ćemo ih na duže staze, u to nema nikakve sumnje. I baš zbog toga treba pozdraviti sve one koji su aferu razotkrili, u prvom redu zviždaču Christopheru Wylieu.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Djed Božićnjak dijeli poklone mališanima u Kazalištu lutaka Zadar, 22. prosinca u sklopu predstave "Betlehemska ovčica". Nakon predstave Djed Božićnjak će sa svojim malim pomoćnicima podijeliti poklone koje roditelji mogu donijeti u Kazalište
-
U ime Grada Novalje u četvrtak su u Bruxellesu Matej Gušćić, Marina Šćiran, Marin Badurina Tomić, Ante Dabo i Marina Dabo službeno primili prestižnu titulu Europskog grada sporta za 2025. godinu u kategoriji gradova do 25.000 stanovnika!
-
Sportsko rekreativne igre državne razine održane su u Poreču , od 29.11.-03.12.2024. u organizaciji Hrvatskog paraolimpijskog odbora.
-
Ovih dana u našoj županiji obilje darivanja dječice. Blagdanski dani, Sveti Nikola, Sveta Luca, a mi smo pronašli jednu lipu akciju bajkera!
Reci što misliš!